Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بسکتبال از مسولان استان آذربایجان شرقی تقاضا کرد که سالنی استاندارد را در اختیار تیم شهرشان قرار دهند.

طرفداری- رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران پس از پایان مسابقات این فصل لیگ برتر، درباره مسابقات فینال، میزبانی شهر تبریز و حضور خانواده ها در سالن های بسکتبال صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رامین احمدی طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان پس از دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال که با برد و قهرمانی شهرداری تبریز همراه بود با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

خوشبختانه لیگ خوبی برگزار شد و تیم‌های خوبی نیز در این مسابقات شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت در این دوره از مسابقات بسیار نزدیک بود. 4 تیمی که به مرحله نهایی راه پیدا کردند بازی‌های بسیار نزدیکی داشتند و هیچ‌کس نمی‌دانست کدام تیم قهرمان می‌شود و در نهایت شهرداری تبریز بهتر از بقیه بازی کرد و اشتباهات کمتری داشت. همچنین این تیم خوب سازماندهی شده بود و در فینال هم بازی بسیار نزدیکی مقابل مهرام داشت که در بازی پنجم موفق شد به قهرمانی دست پیدا کند.

طباطبایی در ادامه تصریح کرد:

به شهرداری تبریز و دیگر تیم‌های شرکت‌کننده مانند مهرام، پتروشیمی، نفت آبادان و سایر تیم‌ها تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم لیگ آینده لیگ بهتری باشد. تلاش می‌کنیم نقاط ضعفمان را برطرف کرده و نقاط قوتمان را نیز تقویت کنیم تا بتوانیم با قدرت بیشتری تیم‌ها را راهی لیگ کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در ادامه گفت:

به مردم خوب تبریز و تماشاگران خیلی خوب شهرداری هم تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله بتوانیم با سالن‌های استاندارد بازی‌ها را ادامه دهیم. از دست‌اندرکاران و مسئولان استان آذربایجان شرقی این تقاضا را دارم که برای داشتن تیم خوب و تکرار قهرمانی حتماً باید سالن استاندارد داشته باشند تا تماشاگران هم بیشتر باشد و با توجه به جذابیت‌هایی که بسکتبال دارد این ورزش توسعه یابد.

وی در مورد حضور خانواده‌ها در بازی‌های بسکتبال خاطرنشان کرد:

از حضور خانواده‌ها در مسابقات استقبال می‌کنیم. در تهران خانواده ورزشکاران آمدند و در محیطی سالم و امن به تماشای بازی پرداختند. ان‌شاءالله هر استانی بتوانند این شرایط را مهیا کنند که خانواده‌های بازیکنان و علاقه‌مندان به بسکتبال هم به سالن‌ها آمده و تیم‌هایشان را تشویق کنند چون بالاخره 50 درصد جمعیت ایران و استان را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و ما باید از حضور گرم خانواده‌ها استقبال کنیم که بتوانیم محیطی سالم را در ورزش به وجود بیاوریم.

طباطبایی در مورد مشکلاتی که برای حضور خانواده‌ها در مسابقات وجود دارد گفت:

به هر حال در هر استان شورای امنیت باید یک هماهنگی داشته باشد تا خانواده‌ها در محیطی امن در مسابقات حضور داشته باشند. برای مثال این سالن که فینال در آن برگزار شد، سالن غیراستانداردی است و واقعاً امکان حضور بانوان را نداشت، ولی اگر سالن، سالنی استاندارد باشد که در شرایط ورود و خروج مشخص باشد و در عین حال محیط برای حضور خانواده‌ها امن باشد، به نظر من هر نهادی از حضور خانواده‌ها حمایت می‌کند و اجازه ورود خانم‌ها نیز صادر می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک