Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@01:21:17 GMT

خط و نشان ستاره بلژیکی چلسی برای بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۷۹۹۶

خط و نشان ستاره بلژیکی چلسی برای بارسلونا

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی ادعا کرد این تیم برای رویارویی با بارسلونا آماده است.

به گزارش مشرق، بعد از گذراندن چند هفته ناکامی، چلسی دیشب موفق شد با 3 گل و دبل ادن هازارد، وست بروم را مغلوب کند و حالا این ستاره باتکنیک از بازگشت تیمش صحبت کرده است. هفته دیگر چلسی در دیدار رفت در لندن میزبان بارسلونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد گفت: "ما به انتقادها پاسخ دادیم و این کار را در مقابل تماشاگران خودمان انجام دادیم. اگر بتوانیم همیشه مانند دیدار برابر وست بروم بازی کنیم خوشحال کننده است. حالا دیدار برابر هال سیتی و بعد از آن جدال مقابل بارسلونا پیش روی ما خواهد بود.

ما آماده مواجهه با بارسلونا هستیم. 2 شکست متوالی آسان نبود؛ اما حالا ما بازگشته ایم. ما مدافع عنوان قهرمانی، چلسی هستیم و همه کار برای پیروز شدن خواهیم کرد."

منبع: ورزش سه ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)