Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@03:08:52 GMT

درگیری ناموسی دو رفیق رنگ خون گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۸۳۲۰

درگیری ناموسی دو رفیق رنگ خون گرفت

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، ماموران کلانتری 146 حکیمیه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر هجده ساله افغانستانی به نام لطیف طی یک نزاع دسته‌جمعی در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان استخر دچار جراحت شده و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خودش را از دست داده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بررسی اولیه نشان داد که مرد جوان افغانستانی به نام رحیم (قاتل) با مقتول (لطیف) درگیر شده و لطیف بر اثر اصابت شیشه به سینه‌اش به کام مرگ فرو رفته است.

ماجرا از این قرار بود که رحیم با پیامک برای خواهر لطیف که در افغانستان زندگی می‌کرد ایجاد مزاحمت کرده که خواهر لطیف برادرش را در جریان گذاشته بود سپس لطیف شامگاه گذشته با تعدادی از دوستانش به محل کار رحیم (ساختمان در حال احداث در خیابان استخر) رفته، همراه با دوستانش با چوب و چماق از دیوار ساختمان بالا رفته و وارد حیاط شده بودند سپس لطیف و دوستانش به اتاق نگهبانی که رحیم و دوستان وی خواب بودندT حمله‌ور شده و شیشه‌های آن را شکسته بودند.

در نهایت رحیم در یک فرصت مناسب یک قطعه از شیشه‌های شکسته را برداشته و به سینه مقتول ضربه وارد کرده بود، طی این نزاع پنج نفر دچار جراحت شده و چند نفر از جمله ضارب بازداشت شدند.

با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
 

تسنیم

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، سامانه مکان یابی (جی پی اس) در مناطق مختلفی از فلسطین اشغالی دچار مشکل شده و بسیاری از فعالیت‌ها را به همراه خود مختل کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین استحمله سایبری به اداره توزیع برق اسرائیل (IEC)چرا حمله سایبری به واحد 8200 اسرائیل مهم است؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • یسنا ربوده شده بود
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...