Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسطوره فرانسوی آرسنال به بازیکن جوان منچستریونایتد توصیه کرد برای پیشرفت اولدترافورد را ترک کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مارکوس رشفورد با حضور الکسیس سانچز در منچستریونایتد جایگاه ثابتی در ترکیب تیم مورینیو ندارد و به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است.

تیری آنری اسطوره باشگاه آرسنال در این رابطه به این بازیکن جوان توصیه کرد که برای پیشرفت منچستریونایتد را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنری در این ارتباط به نیمکت نشینی‌های اخیر او اشاره کرد و اظهار داشت: او باید به جایی برود که فرصت بازی داشته باشد. او در سنی است که با بازی کردن باید تجربه کسب کند و نشستن روی نیمکت برای او فرصت سوزی است.

وی ادامه داد: او شرایطی مانند مایکل اوون دارد اما اوون بازی کرد. آنقدر بازی کرد و تجربه به دست آورد که تبدیل به یک ستاره شد پس رشفورد هم باید فکر کند. رشفورد می‌خواهد برای منچستریونایتد بازی کند و مفید باشد و گل بزند اما با حضور الکسیس کار برای او سخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!