Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@08:07:01 GMT

بوفون و دوستان بازی برده را وا دادند!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۹۹۱۹

در شب نخست از هفته اول دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب دو دیدار در ایتالیا و سوئیس برگزار شد که در پایان آنها یوونتوس متوقف شد اما منچسترسیتی به برتری رسید.

در مهمترین بازی یوونتوس، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها در خانه برابر تاتنهام انگلیس با تساوی  2 بر 2 متوقف شد و کار خود را  برای صعود به مرحله بعد سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یوونتوس در حالی به تساوی خانگی رضایت داد که با شروعی طوفانی و با گل‌های زودهنگام گونسالو ایگواین در دقایق 2 و 9 از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد. گل هری کین در دقیقه 35 اما تاتنهام را به بازی برگرداند. در ادامه یوونتوس این شانس را داشت که از روی ضربه پنالتی گل سوم خود را بزند اما ایگواین در دقیقه 45 این فرصت را به هدر داد و به میهمان انگلیسی اجازه داد که در بازی بماند. در نهایت تاتنهام با گلی که کریستین اریکسن در دقیقه 72 از روی ضربه کاشته به ثمر رساند، بازی را به تساوی کشاند. با این نتیجه تاتنهام در بازی برگشت با هر نتیجه‌ای که ببرد و حتی با تساوی بدون گل و یک بر یک صعود خواهد کرد.

در سوئیس اما منچسترسیتی برابر میزبانش بازل بردی آسان با کلین شیت کسب کرد و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد تا یک پای خود را در مرحله یک چهارم نهایی بگذارد.

گل‌های این بازی را ایلکای گوندوگان دو بار در دقایق 14 و 53، برناردو سیلوا در دقیقه 18 و سرخیو آگوئرو در دقیقه 23 به ثمر رساندند.

در ادامه بازی‌های هفته نخست دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند و لیورپول هم در پرتغال میهمان پورتو خواهد بود. هر دو بازی از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار می‌شوند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر حریف رضایت داد.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و ارزشمند را در این بازی به دست بیاورند اما گلی که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد که همه چیز به تساوی کشیده شود و تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص شود.

کیمیش پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«فکر می‌کنم که ما بسیار بهتر از رئال بودیم و فرصت‌های بهتری هم برای گل زنی داشتیم. این که گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده است.

دیدیم که توانایی بسیاری برای رقابت کردن با حریف داریم و در بسیاری از مواقع دیدار توانستیم بازی را کنترل و فرصت‌های بسیاری خلق کنیم. می‌توانیم این کار را در هفته آینده هم انجام دهیم. هر دو تیم برای برنده شدن در این بازی تلاش بسیاری خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد