Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرخابي ها کار خود را با يک پيروزي و يک تساوي ارزشمند در آسيا آغاز کردند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا،  سايت AFC پيروزي پرسپوليس مقابل نسف قرشي را برد خوب در خانه عنوان کرد. پرسپوليس در چارچوب ليگ قهرمانان با نتيجه 3 بر صفر مقابل نسف قارشي به پيروزي دست يافت. سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا برد شاگردان برانکو در بازي اول در مقابل نماينده ازبکستان را پيروزي با کلاس در خانه و کسب 3 امتياز مهم عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آناليزور تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته تماشاگر ديدار الوصل امارات و السد قطر بود. فرزاد حبيب‌اللهي آناليزور تيم فوتبال پرسپوليس براي تماشاي ديدار تيم‌هاي الوصل امارات و السد قطر روز گذشته راهي دبي شد تا اين بازي را تماشا کند. وي شب گذشته در ورزشگاه حاضر شد و پيروزي 2 بر يک السد را از نزديک تماشا کرد تا به آناليز بازي حريف آينده پرسپوليس بپردازد. تيم فوتبال پرسپوليس هفته آينده اول اسفندماه در دوحه به مصاف السد خواهد رفت.
اولين گل پرسپوليس در فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا را گادوين منشا به ثمر رساند. بازيکني که در اين فصل انتقادات زيادي را تحمل کرده بود و حتي صداي برانکو را هم بابت نمايش‌هاي ضعيف‌اش درآورد. برانکو بعد از تساوي خانگي مقابل گسترش‌فولاد در اظهارنظري کم‌سابقه گفت که گلزن بايد مادرزاد باشد و به فکر حضور وحيد اميري در خط حمله به جاي گادوين منشاست. از صحبت‌هاي برانکو مشخص بود که او مي‌خواست تلنگري به منشا بزند. منشا در اين فصل به خصوص از زمان رفتن طارمي، حس رقابت‌اش را از دست داده و مشکل عمده‌اش، کمبود انگيزه است.
با مرور نمايش‌ منشا در بازي‌هاي بزرگ، مشخص مي‌شود که او نياز به انگيزه دارد تا گل بزند. معدل نمره اين فصل گادوين منشا در سايت نود، از عدد سه هم عبور کرده است. ولي او هر وقت که انگيزه داشت، نمره خوبي گرفت. مثل بازي با تيم سابق‌اش يعني پيکان که بهترين نمره فصل‌اش را هم گرفت. منشا به پيکان گل زد تا نمره 2 را کسب کند. يا ديدار دربي که پر از هيجان بود و با کسب نمره 2،5 يکي از بهترين‌هاي زمين بود. همچنين اولين بازي فصل که منشا مي‌خواست خودش را به قرمزها ثابت کند نمره خوب 2،5 را کسب کرد. منشا هميشه در بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا هم خوب بوده است. اين بازيکن با احتساب گل به نسف‌قرشي، 5 بار در ليگ قهرمانان آسيا براي پرسپوليس گل زده است. در حالي که فقط چهار گل در ليگ برتر زده است. و اين يعني اينکه منشا در بازي‌هاي بزرگ و حساس، انگيزه دارد و زماني که انگيزه داشته باشد، گل مي‌زند.
نسف‌قرشي پنجمين تيمي بود که در اين فصل در يک مسابقه، دو گل از عليپور دريافت کرد.  يک دابل ديگر از علي عليپور، پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا هم برنده کرد. عليپور در ادامه روزهاي خوب‌اش و يک روز بعد از خبر دعوت شدن‌اش به تيم ملي، به نسف‌قرشي هم دو گل زد. آقاي گل ليگ، در اين بازي هم مانند مسابقات ليگ، دقت زيادي در زدن ضربات نهايي داشت. عليپور که در اين بازي دو گل زد، هيچ کدام از شوت‌هايش به اوت نرفتند. علي عليپور دو شوت ديگر هم زده بود که در چارچوب بود. يعني 4 شوت در چارچوب و حاصل آن هم دو گل زده. البته عليپور يک شوت ديگر هم زد که قبل از رسيدن به خط دروازه، بلاک شد. همين دقت بالاي عليپور در زدن ضربات نهايي باعث شده که اين بازيکن در ليگ هفدهم هم خيلي راحت دابل کند.

سيدحسين حسيني همان طور که پيش بيني مي شد به عنوان مرد اول استقلال در بازي هفته نخست ليگ قهرمانان آسيا به مهدي رحمتي کاپيتان باتجربه آبي ها ترجيح داده شد تا مثل ليگ برتر وظيفه حراست از چارچوب دروازه آبي ها را برعهده داشته باشد، تجربه اي که دقايق متفاوتي را براي اين دروازه بان جوان و جاه طلب در دو نيمه بازي رقم زد.
حسيني در دقايق ابتدايي با دو سيو ديدني مانع گلزني زودهنگام مهاجمان تشنه گل الريان شد، صحنه اي که خود اين بازيکن را نيز سر ذوق آورد و باعث شد تا شادي و فريادهاي دروازه بان استقلال با مشت هاي گره کرده همه نگاه ها را معطوف حسيني کند. شروع رويايي گلر استقلال طرفداران را اميدوار کرد تا شاهد کلين شيت ديگري از سيدحسين باشند؛ اما اين اتفاق رخ نداد تا روي دو صحنه که او هم مقصر بود هم نبود دو بار توپ را از دروازه اش بيرون آورد تا استقلال بازنده به رختکن برود. نيمه دوم اما بازي به نحو ديگري رقم خورد تا سيدحسين باز هم نقش کليدي خود را در چند صحنه به رخ بکشد، درست مثل سيوي که اين دروازه بان جوان روي شوت از پشت محوطه جريمه عبدالرزاق حمدا.. مراکشي داشت تا بازي با همان اختلاف شکننده يک گل ادامه پيدا کند تا استقلال شانس به تساوي کشيدن بازي را داشته باشد. چه بسا اگر يکي دو سيو ديدني حسيني در نيمه دوم نبود شاگردان شفر ديگر انگيزه چنداني براي گل تساوي نداشتند؛ اما اين بازيکن از عهده ماموريتي که داشت برآمد تا استقلال در دقيقه 88 با گل علي قرباني به يک امتياز ارزشمند از مصاف با الريان برسد و رقابت هاي آسيايي را با صدرنشيني در گروه مرگ آغاز کند.
استقلال در شبي با گل دقيقه 87 علي قرباني موفق شد از يک شکست خارج از خانه نجات پيدا کند که در طول بازي نمايش بسيار بهتري نسبت به حريف قدرتمند خود داشت.
استقلال در بازي امشب 17شوت به سمت دروازه الريان زد، اما در مقابل حريف تنها 9 شوت روانه دروازه آبي ها کرد که اين نشان از برتري شاگردان وينفرد شفر دارد. شاگردان وينفرد شفر در گردش توپ هم آمار موفقي داشتند و 538 پاس اين تيم در مقابل 347 پاس الريان از آبي ها يک تيم برتر نسبت به حريفش معرفي مي کند. استقلال بعد از مدت ها در مالکيت توپ هم آمار بهتري نسبت به حريفش داشت و موفق شد حدود 62 درصد از مالکيت توپ را در اختيار بگيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس

دوشنبه شب گذشته محمدحسین میثاقی پرسشی در خصوص بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا پرسید که دوست دارد آنها را در ترکیب احتمالی فصل آینده خود داشته باشد. جالب آن که سرمربی برزیلی پرسپولیس، ضمن اسم بردن از رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو که سابقه بازی در پرسپولیس دارند، نام مهدی قایدی را نیز برزبان آورد.

در همین ارتباط شنیدیم اوسمار ویرا، علاقه بسیار زیادی نیز به سبک بازی گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی پرسپولیس دارد. بلانکو که در فصل جاری یکی از ستاره‌های جواد نکونام بود، با تأیید اوسمار ویرا و آنالیزور‌های یحیی گل محمدی در لیست پرسپولیس نیز قرار داشت، اما وقتی متوجه شد، سرمربی استقلال به زبان اسپانیایی تسلط داشته و سابقه بازی در لالیگا را دارد، ترجیح داد آبی پوش شود.

در این راستا شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس و رضا درویش به اوسمار ویرا پیشنهاد داده اند علی علیپور را برای فصل آینده داشته باشد که سبک بازی اش شبیه به گوستاوو بلانکوست. علی علیپور نیز مهاجمی دونده، سرزن، گلزن و جنگنده است که خیلی خوب دفاع حریف را پرس کرده و تحت فشار می‌گذارد.

علیپور که با سودای ادامه راه مهدی طارمی به لیگ پرتغال رفت، ۴ فصل نه چندان خوب را سپری کرد و حالا نه از ژیل ویسنته تیم خودش پیشنهاد دارد و تیمی دیگر در پرتغال را خواهان خود می‌بیند.

اوسمار ویرا نیز به دنبال مهاجمی با این خصوصیات است و فیلم بازی‌های آقای گل سابق ایران نیز به دستش رسیده است. رضا درویش ید طولایی در بازگرداندن بازیکنان سابق پرسپولیس دارد و این بار تصمیم گرفته است علی علیپور را بازگرداند.

مهاجمی که می‌تواند دوباره در پرسپولیس اوج بگیرد و مرد اول خط حمله قرمز‌ها شود. البته این موضوع منوط به این است که عمر مربیگری اوسمار ویرا و مدیریت رضا درویش در پرسپولیس طولانی شود!

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، اوسمار ویرا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست