Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ویژگی های رمان انقلاب اسلامی در مقایسه با انقلاب فرانسه و انقلاب اكتبر روسیه، گفتمان های پدید آونده ادبیات انقلاب ، رمان معیار انقلاب اسلامی و همچنین نقد و تحلیل رمان « ارتباط ایرانی» اثر علی مؤذنی از موضوعات گفت و گوی انتقادی امشب پاك آیین و مؤذنی خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پدرام پاك آیین، محقق ادبی و علی مؤذنی ، داستان نویس، امشب در برنامه «چشم شب روشن » شبكه چهار با یكدیگر درباره ادبیات انقلاب به گفت و گو می نشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویژگی های رمان انقلاب اسلامی در مقایسه با انقلاب فرانسه و انقلاب اكتبر روسیه، گفتمان های پدید آونده ادبیات انقلاب ، رمان معیار انقلاب اسلامی و همچنین نقد و تحلیل رمان « ارتباط ایرانی» اثر علی مؤذنی از موضوعات گفت و گوی انتقادی امشب پاك آیین و مؤذنی خواهد بود.

پدرام پاك آیین، شاعر و نظریه پرداز ادبی ، مؤلف آثاری چون « سفرنامه بوی گل » مؤسس خبرگزاری كتاب ایران( ایبنا) و مدیر مسؤول نشریه « كتاب هفته » و از مدیران انجمن قلم ایران بوده است.

همچنین علی مؤذنی، داستان نویس ، نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس حرفه ای است كه آثار گوناگونی از جمله «كلاهی از گیسوی من»، «كشتی به روایت طوفان» ، «ملاقات در شب آفتابی» و «خوش نشین» را پدیدآورده است.

در این برنامه اما علاوه بر بحث در كلیات ادبیات و رمان انقلاب اسلامی، رمان « ارتباط ایرانی» اثر علی مؤذنی كه درونمایه ای با مضمون انقلاب اسلامی دارد، در حضور وی نقد و تحلیل می شود. این برنامه ، امشب، ساعت ٢٣ و ٤٥ دقیقه با اجرای محمد صالح علا از شبكه چهار سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

بهرام عین اللهی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!