Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - معاون سیاسی واجتماعی فرمانداربروجرد گفت: رعایت انضباط اداری و ساماندهی امورمالی تنها راه برون رفت شهرداری بروجرد ازمشکلات است.

احمد گودرزیان روزچهارشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: شورای شهر وشهرداری باید با وحدت وهمدلی در راستای منافع مردم گام برداشته و شهرداری را از بحران موجود نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اعضای شورای شهرباید منافع مردم را برهرچیز مقدم شماره و با حمایت همه جانبه ازشهردار منتخب به خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان کمک کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد اظهارکرد: نشستی با حضورفرمانداربروجرد ومعاون هماهنگی امورعمرانی استانداری لرستان و مدیرکل تامین اجتماعی لرستان برای پیگیری مشکلات شهرداری بروجرد برگزارو مقرر شد با ادامه تخفیف های عوارض تا پایان اسفندماه، واگذاری برخی املاک شهرداری به تامین اجتماعی وهمچنین ساماندهی نحوه پرداخت اضافه کاری کارکنان بخشی ازاعتبارمورد نیاز شهرداری بروجرد برای پرداخت بدهی های این نهاد تامین شود.
گودرزیان تاکید کرد: اعضای شورای شهرباید با وحدت و همدلی و بیان پیشنهادها وانتقادهای سازنده موانع موجود از پیش پای شهرداری را از بین ببرند و تلاش کنند تا این نهاد خدمات رسان ضمن رفع مشکلات موجود درمسیر توسعه و زیبا سازی شهر گام های مثبتی بردارد.
وی با اشاره به بحران مالی موجود درشهرداری بروجرد اضافه کرد: مجموع بدهی شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی، پیمانکاران وکارکنان بابت حقوق معوقه یک هزارو340 میلیارد ریال است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد ادامه داد: همچنینی در این نشست مقررشد تا مجموع بدهی های شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی از سوی کارشناسان مورد بررسی قرارگیرد.
به گزارش ایرنا، شهرداری بروجرد با بیش از یک هزارو500 نیرو درسال های اخیربا مشکلات مالی فراوان مواجه شده و درسال جاری با تاخیرهشت ماهه در پرداخت حقوق کارکنان، کارگران، بدهی به پیمانکاران و تامین اجتماعی با مشکلات جدی همراه بوده است.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از محل ظرفیت‌های ایجادی در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در مجموع بیش از هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از بدهی‌های شرکت آبفا استان بوشهر تهاتر و تسویه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: از مجموع بدهی‌های تهاتر شده شامل بدهی به دولت موضوع منابع حاصل از وام‌های داخلی دولت- موضوع ماده ۳۲ قانون برنامه بودجه به میزان هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال، امور مالیاتی ۲۰۶ میلیارد و ۸۸۷ میلیارد ریال و باز پرداخت بدهی به پیمانکاران طرح تملک دارایی و سرمایه‌ای به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال بوده است.

عالی ادامه داد: امید است با توجه به تهاتر و تسویه بخش قابل توجهی از بدهی‌های شرکت آبفا استان بوشهر نتیجه آن در سرعت بخشی و اتمام پروژه به طرز ملموسی نمایان شود.

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم این مهم در صنعت آب استان بوشهر با تمرکز به استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

عالی افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از رویکردهای مهم برای پیشبرد پروژه‌های آب و فاضلاب است که در استان بوشهر برای تحقق این مهم از سرمایه گذاران به صورت ویژه حمایت می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال

عالی اضافه کرد: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تأمین آب این پروژه خط کوثر و چاه است که در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

کد خبر 6097021

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین