Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:58:24 GMT

مهدی‌زاده از حضور در کاراته‌وان دبی بازماند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۲۱۴۰

مهدی‌زاده از حضور در کاراته‌وان دبی بازماند

در شرایطی که قهرمان کاراته جهان قصد داشت با هزینه شخصی در مسابقات کاراته وان دبی حضور داشته باشد اما مصدومیت مانع از حضور او در این مسابقات شد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که دومین مرحله مسابقات کاراته وان در سال 2018 از روز شنبه 28 بهمن‌ماه در دبی امارات برگزار خواهد شد اما فدراسیون کاراته به دلیل مشکلات مالی قصد اعزام تیم ملی به این مسابقات را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مهدی‌زاده، قهرمان کاراته جهان در این شرایط قصد داشت مانند برخی ملی‌پوشان دیگر با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت و حتی بلیت، ویزا و هتل خود را نیز دریافت کرده بود اما روز گذشته (سه‌شنبه) از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و از حضور در این مسابقات بازماند. مصدومیتی که باعث شده حضور او در مسابقات کاراته هلند نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

دارنده دو مدال طلا و یک برنز مسابقات کاراته قهرمانی جهان امروز(چهارشنبه) از کمر خود MRI می‌گیرد تا میزان دقیق مصدومیتش مشخص شود.

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال