Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - ایرنا- شرکت توزیع نیروی برق بندرعباس ودانشگاه آزاد با هدف بهره گیری از امکانات وتوانمندی یکدیگر تفاهم نامه تعامل آموزشی وپژوهشی امضا کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل روابط عمومی شرکت نیروی برق بندرعباس مدیرعامل این درحاشیه انعقاد تفاهم نامه افزود: در کنار استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود و افزایش کمی و کیفی در حوزه های پژوهشی و فناوری این تفاهم نامه امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین سلیمی، هدف از انعقاد این تفاهم را همکاری مشترک با درنظرگرفتن تمام امکانات طرفین اعم از آموزشی ، علمی و پژوهشی، فنی ، نیروی انسانی، تجربه وتخصص یاد کرد.
وی افزود: طراحی و اجرای کارگاه های آموزشی مورد نیاز شرکت نیروی برق بندرعباس برای توانمند سازی و مهارت افزایی در زمینه های تخصصی وعمومی، نیاز سنجی ودوره های آموزشی، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، انجام طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی منطبق بر ماموریت های سازمانی از جمله این تفاهم نامه است.
وی، تبادل کادر علمی برای فراگیری علوم مشترک و استفاده از توان تخصصی طرفین،همکاری در اجرای بازدیدهای آموزشی و علمی و همکاری مشترک در برگزاری میزگردهای آموزشی و پژوهشی از موضوع های دیگرهمکاری این تفاهم یاد آور شد.
ظرفیت تولید برق درهرمزگان سه هزارو 8 مگاوات بوده که شامل 4 نیروگاه برق بندرعباس یک هزارو 320 مگاوات ، خلیج فارس ( قلعه قاضی) 990مگاوات، ایسین 648 مگاوات وقشم 50 مگاوات است.
همچنین 2 نیروگاه برق دیگر با ظرفیت 2 هزارو 290 مگاوات در دست ساخت شامل 890مگاوات درغرب هرمزگان و یک هزارو 400مگاوات در شرق استان (سیریک) در دست ساخت است.
6048
انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر

تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز، یک‌شنبه تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بسکتبال به امضای «امیرعباس لشگری» و «جواد داوری» رسید.

لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه، با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش گفت: هم افزایی و افزایش همکاری‌ها با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی در راستای کمک به ورزش ملی، از جمله برنامه‌های مهم مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به جد پیگیری می‌شود.

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی از جمله جشنواره‌ها، همایش‌ها، کلاس‌های داوری و مربیگری، مسابقه ها و المپیادهای مرتبط با رشته ورزشی بسکتبال و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشگاه و نیز ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه بسکتبال در دانشگاه و کشور منعقد می‌شود.

لشگری با یادآوری اینکه بسکتبال به عنوان رشته مطرح دانشگاهی، از اقبال خوبی نزد دانشجویان برخوردار است، اظهار داشت: با نظر مساعد شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت‌های محمدمهدی طهرانچی، امسال تیم بسکتبال 3 به 3 دانشگاه پس از چند سال دوری به لیگ برتر برمی‌گردد و تلاش می‌کنیم بسکتبالیست‌های مستعد دانشگاه در مدرسه‌های سما و واحدهای آموزشی به عنوان پشتوانه به تیم‌های ملی معرفی شوند.

در این نشست، رئیس فدراسیون بسکتبال نیز به دو سال عضویت در تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه فضای فرهنگی ورزشی این دانشگاه را به خوبی می‌شناسد، توضیح داد: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی سال‌ها در لیگ برتر کشور، حضور درخشانی داشت و با حمایت از استعدادهای نوجوان و جوان و همچنین نخبه پروری، یاریگر فدراسیون بود.

داوری، انعقاد تفاهم نامه را گامی بلند در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای دانشگاه در رشته بسکتبال و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور رشد این رشته مهیج مدرسه ای و دانشگاهی دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی