Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا- شرکت توزيع نيروي برق بندرعباس ودانشگاه آزاد با هدف بهره گيري از امکانات وتوانمندي يکديگر تفاهم نامه تعامل آموزشي وپژوهشي امضا کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل روابط عمومي شرکت نيروي برق بندرعباس مديرعامل اين درحاشيه انعقاد تفاهم نامه افزود: در کنار استفاده از توانمندي ها و ظرفيت هاي موجود و افزايش کمي و کيفي در حوزه هاي پژوهشي و فناوري اين تفاهم نامه امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسين سليمي، هدف از انعقاد اين تفاهم را همکاري مشترک با درنظرگرفتن تمام امکانات طرفين اعم از آموزشي ، علمي و پژوهشي، فني ، نيروي انساني، تجربه وتخصص ياد کرد.
وي افزود: طراحي و اجراي کارگاه هاي آموزشي مورد نياز شرکت نيروي برق بندرعباس براي توانمند سازي و مهارت افزايي در زمينه هاي تخصصي وعمومي، نياز سنجي ودوره هاي آموزشي، برگزاري دوره ها و کارگاه هاي آموزشي، انجام طرح هاي مطالعاتي و تحقيقاتي منطبق بر ماموريت هاي سازماني از جمله اين تفاهم نامه است.
وي، تبادل کادر علمي براي فراگيري علوم مشترک و استفاده از توان تخصصي طرفين،همکاري در اجراي بازديدهاي آموزشي و علمي و همکاري مشترک در برگزاري ميزگردهاي آموزشي و پژوهشي از موضوع هاي ديگرهمکاري اين تفاهم ياد آور شد.
ظرفيت توليد برق درهرمزگان سه هزارو 8 مگاوات بوده که شامل 4 نيروگاه برق بندرعباس يک هزارو 320 مگاوات ، خليج فارس ( قلعه قاضي) 990مگاوات، ايسين 648 مگاوات وقشم 50 مگاوات است.
همچنين 2 نيروگاه برق ديگر با ظرفيت 2 هزارو 290 مگاوات در دست ساخت شامل 890مگاوات درغرب هرمزگان و يک هزارو 400مگاوات در شرق استان (سيريک) در دست ساخت است.
6048
انتشار : خليل تنيده
* آگاهي از آخرين اخبار استان در کانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی