Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:22:55 GMT

یک خیر هزینه خرید 10 دستگاه دیالیز را تقبل کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۲۵۴۱

یک خیر هزینه خرید 10 دستگاه دیالیز را تقبل کرد

همدان- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن گفت: یکی از خیران این شهرستان هزینه خرید 10 دستگاه دیالیز را تقبل کرده است.

علی عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک شبکه بهداشت و درمان رزن هفت دستگاه دیالیز دارد که چهار دستگاه بیش از حد استاندارد کار کرده و کارایی لازم را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: استاندارد پیش بیینی شده برای هر دستگاه دیالیز 40 هزار ساعت است و اگر بیش از این میزان مورد استفاده قرار گیرد احتمال قطع و وصل شدن دستگاه هنگام دیالیز و بروز مشکل برای بیمار وجود دارد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن گفت: 54 بیمار دیالیزی در این شهرستان زندگی می کنند و طبق نظر پزشک باید هفته ای سه نوبت و در هر نوبت سه یا چهار ساعت دیالیز شوند.
عباسی ادامه داد: ساختمان دیالیز رزن با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال احداث است و قرار است بلافاصله پس از تکمیل این ساختمان دستگاه های دیالیز در این مرکز درمانی قرار گیرد.
وی درباره مجهز شدن این شهر به دستگاه سی.تی.اسکن نیز توضیح داد: ساختمانی به این منظور در حال احداث است و با پیگیری های نماینده رزن در خانه ملت قرار است پس از تکمیل این ساختمان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک دستگاه سی.تی.اسکن تحویل شبکه بهداشت رزن دهد.
شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند

یاسر محمد جونی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گتوند گفت: فرزند آوری و جوانی جمعیت یکی از اهداف عالیه دولت است، که این موضوع در سطح کشور، استان و خاصه شهرستان گتوند از اهمیت بالایی برخوردار است.

او می گوید: از ادارات مربوطه در شهرستان انتظار می رود بیش از پیش در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند و در فرهنگ سازی و ترویج فرزند آوری و جوانی جمعیت تلاش بیشتری داشته باشند.

 میلاد صافی معاون شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: فرزند آوری یک مبحث گسترده ای است، که ما نمی توانیم یک ارگان را در این خصوص دخیل بدانیم، بلکه از حاکمیت تا وضعیت اقتصادی و معیشتی و ...به این موضوع ارتباط مستقیم دارند، که مرکز بهداشت درمان گتوند در خصوص فرزند آوری و جوانی جمعیت در سطح شهرستان برنامه هایی را شروع کرده است.

معاون شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: در سال ۱۴۰۲ مرکزهای مشاوره ازدواج، باروری و آمادگی های زایمان در سطح شهرستان مداوم برقرار بوده است، که پیرو همین مسئله مقرر شده است که در سال ۱۴۰۳ دو مرکز مشاوره فرزند آوری و جوانی جمعیت در شهرهای جنت مکان و سماله دایر شود.

او می‌گوید: هدف از ایجاد مراکز مشاوره در سطح شهرستان گتوند، برای مشاوره و آموزش دادن به خانواده ها در خصوص فرزند آوری و جوانی جمعیت است.

معاون شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: در سال ۱۴۰۱ مرکز بهداشت و درمان  در سطح شهرستان ۶۸ درصد به خانواده ها مشاوره داد، که در سال ۱۴۰۲ به ۹۶ درصد رسیده است، امیدواریم که در سال ۱۴۰۳ این مشاوره هادر سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست