Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:46:41 GMT

بخشش شیرکوند به سبک معروف!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۵۴۹۴

بخشش شیرکوند به سبک معروف!

احسن اله شیرکوند با عذر خواهی رسمی از فدراسیون والیبال، مقابل پیکان به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام سازمان لیگ، نشست کمیته انضباطی روز دوشنبه 23 بهمن ماه برای بررسی مسائل پیش آمده در بازی پیکان و شهرداری ورامین تشکیل شد.


پیش از این احسن اله شیرکوند لیبروی شهرداری ورامین که در جریان مسابقه میکروفون را گرفت تا با تماشاگران صحبت کند، تا اطلاع ثانوی از سوی فدراسیون محروم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال امروز سایت فدراسیون والیبال کرد: «شیرکوند با حضور در کمیته انضباطی ضمن عذرخواهی رسمی از فدراسیون والیبال و اظهار ندامت از اظهارات خود در جریان بازی و همچنین تعهد مبنی بر تکرار نکردن این گونه رفتارها، اجازه حضور در مسابقه امروز مقابل پیکان را به دست آورد.»


جالب اینکه چند هفته قبل هم سعید معروف بعد از محرومیت تا اطلاع ثانوی بدون اینکه حتی یک جلسه محرومیت را پشت سر بگذارد، بخشیده شده بود.


همچنین تیم شهرداری ورامین به علت رفتار نامناسب تماشاگرانش در دیدار رفت مرحله نخست پلی آف مقابل پیکان، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی محکوم شد.


دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اردکان و آمل پیگیری می‌شود.

والیبال لیگ برتر والیبال ایران میرسعید معروف تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهید حجت الله یوسفیه معلم زبان انگلیسی ساکن ورامین در سن ۳۷ سالگی و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۴ در سلیمانیه عراق و در عملیات والفجر ۹ به فیض شهادت نائل آمد و حالا پیکر مطهر این شهید پس از ۳۹ سال به کشور بازگشته تا پس از تشییع با حضور مردم شهید پرور در زادگاهش به خاک سپرده شود.

مراسم تشییع پیکر این شهید ۹ صبح امروز در پارک بعثت برگزار شده و پس از آن در ساعت ۱۰ صبح امروز نیز مراسم دیگری از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام خمینی برگزار می‌شود و پس از آن پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان