Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار پرسپولیس با نسف قرشی ازبکستان پرتماشاگرترین دیدار هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تا قبل از بازی های امروز اعلام شد.

به گزارش وب سایت نود، آخرین روز از هفته اول رقابت های لیگ قهرمانا آسیا امروز با چند دیدار پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا روز گذشته که بازی های غرب آسیا تمام شد و شرق آسیا نیز یک روزش به اتمام رسید دیدار پرسپولیس با نسف قرشی با ۲۵ هزار ۸۳۰ نفر تماشاگر به عنوان پرتماشاگرترین بازی شناخته شد.

دیدار الهلال با العین به میزبانی سعودی با ۲۴ هزار نفر در رده دوم پرتماشاگرترین بازی ها قرار گرفت. دیدار الریان با استقلال در دوحه نیز با ۵ هزار و ۳۸ نفر در منطقه غرب در رده سوم پرتماشاگرترین ها قرار گرفت.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

کمال کامیابی نیا در مورد این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت ها را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم. به تیم استقلال و هواداران این تیم تبریک می گویم.

وی در مورد درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت: مدیران و سرمربی استقلال هم حتما این صحنه را تایید نمی کنند. حامدی فر که جوان است هم به خودش لطمه می زند و هم به استقلال. کمیته انضباطی باید ورود کند و حکمی را بدهد که بازیکن دیگری این کار را نکند. چون تنش به وجود می آید و به سکوها سرایت می کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزبه چشمی باید سه بار در این بازی اخراج شد. همه تیم ها زحمت می کشند و داوران باید قضاوت درستی داشته باشند. ما پاک ترین مربی دنیا را داریم. باشگاه ذوب آهن حرفه ای برخورد می کند و نه بیانیه می دهد و نه کار غیراخلاقی می کند. بقیه باید از این باشگاه الگوبرداری کنند. همه باید از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 6098829

دیگر خبرها

  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است