Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به دنبال بارش برف در سطح جاده‌ها در حال حاضر تردد در سه محور ارتباطی در سطح استان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ استانها اردیبل نظرات

سیدحجت فتاحی امرور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به دنبال بارش برف در سطح جاده‌ها در حال حاضر تردد در سه محور ارتباطی در سطح استان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بوده که این محورها شامل اردبیل به سراب در گردنه صائین، خلخال به اسالم در گردنه الماس و خلخال به سرچم بعد از تونل هفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ترددکنندگان از این محورها باید حتما وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ تجهیز کنند و در کنار آن از ایمنی و سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان داشته و تجهیزات و وسایل زمستانی به همراه داشته باشند تا در مسیر با مشکلی رو به رو نشوند.

وی با اشاره به اینکه گزارشی از تصادف در محورهای استان تا به این لحظه ثبت نشده است، افزود: تا مساعد شدن شرایط جوی در سطح جاده‌ها و به ویژه محورهای کوهستانی انتظار می‌رود که رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت لزوم سفر حتما در کنار داشتن تجهیزات لازم سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

فتاحی با اشاره به وقوع کولاک‌های لحظه‌ای در برخی محورهای استان بیان کرد: با توجه به اینکه این کولاک‌ها سبب کاهش دید افقی رانندگان می‌شود ضروری است رانندگان حتما با احتیاط رانندگی کرده و اصول رانندگی در چنین شرایط جوی را به یاد داشته باشند.

وی از آماده‌باش نیروهای پلیس راه در سطح جاده‌ها خبر داد و گفت: به دلیل خیس و لغزنده بودن سطح جاده‌ها باید رانندگان بیش از هر زمان دیگری قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با داشتن احتیاط لازم و به ویژه رعایت فاصله مناسب از حودث در سطح جاده‌ها برای خود و دیگر شهروندان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب‌گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیی راه ایلام از آماده به‌کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری است.

کد خبر 6093077

دیگر خبرها

  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی