Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@05:54:18 GMT

اعزام ۹۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۷۴۱۸

اعزام ۹۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان، از اعزام ۹۵۰ مبلغ و مبلغه در ایام فاطمیه دوم به نقاط مختلف استان همدان خبرداد.

حجت الاسلام محمد دشتکی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان از اعزام 950 مبلغ به نقاط مختلف استان خبرداد و گفت: ترویج و تبلیغ سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) از اهداف این اعزام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این تعداد مبلغ دینی به مناسبت ایام فاطمیه به حسینیه ها، مساجد، هئیت مذهبی ادارات دولتی و مؤسسات قرآنی استان همدان اعزام می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: مبلغان در این ایام با تبیین و ترویج آموز های انقلابی و تشریح آرمان‌های امام راحل و شهدا در برابر هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن مقابله خواهند کردند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان ابراز داشت: برگزاری مراسم سوگواری، سخنرانی در خصوص شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) و آشنایی با سبک زندگی فاطمی، بصیرت افزایی، رفع شبهات دینی و پاسخگوی به آنها از برنامه های مبلّغان در طول این ایام در مناطق مختلف این استان است.

 

حجت الاسلام دشتکی بیان داشت: توصیه و تاکید بر انجام واجبات همچون اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر، ادای خمس و زکات، رعایت شئونات اسلامی در جامعه، تشویق بانوان به رعایت حجاب اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی از دیگر مضامینی است که مبلغان دینی در ایام فاطمیه (س) به آنها می پردازند.

 

وی گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی، برگزاری کنگره شعر فاطمی از برنامه‌های شاخص در ایام فاطمیه است و در این ایام همه مساجد و هیأت‌های مذهبی در سطح استان فعال خواهند بود.

 

وی هدف از برگزاری کنگره شعر فاطمی را الگوسازی فرهنگ‌ ناب فاطمی و ترویج شعرهای آئینی عنوان کرد و افزود: باید از ظرفیت شعرای آئینی شعر فاطمی در استان بهره‌مند شویم.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه

پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی باهدف توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: برقراری ارتباط بین نویسندگان و کودکان و نوجوانان علاقه مند به کتابخوانی، کمک به ترویج، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، توانمندسازی مربیان باشگاه‌ها ی کتابخوانی با ارائه آموزش‌های استاندارد و مهارتی و به وجود آوردن فضای رقابتی سازنده و مؤثر وشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح مربیان باشگاه‌های کتابخوانی با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مجازی علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفت‌وگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

جلالی آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شده است.

گفتنی است این دوره‌ها مطابق شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

کد خبر 6094092

دیگر خبرها

  • تشییع لاله فاطمی بر روی دستان مردم ویان و کبودراهنگ
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه