Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس انجمن قطعه سازان فرانسه گفت: قطعه سازان ايراني براي حضور در زنجيره تامين جهاني خودرو بايد به سرعت خود را با فناوري هاي روز انطباق دهند که در اين زمينه و با توافق هاي انجام شده، آموزش توليدکنندگان ايراني از سوي شرکت هاي فرانسوي در حال انجام است.

«جک موج» - Jacues Mauge- روز چهارشنبه در حاشيه دومين و آخرين روز از پنجمين همايش بين المللي صنعت خودروي تهران در محل سالن همايش هاي بين المللي برج ميلاد در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار اقتصادي ايرنا افزود: خودروسازان ايران و فرانسه همکاري تنگاتنگي با يکديگر دارند و ايران بازار بسيار خوبي براي خودروسازان و قطعه سازان فرانسوي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، ايراني ها نيز براي ارتقاي سطح کيفي توليدات و صنعت قطعه سازي خود، همچنين کسب دانش و فناوري هاي جديد به اين همکاري نياز دارند و به همين دليل ما نيز در همايش تهران حضور يافته ايم.
«موج» ادامه داد: سال 2016 وزير صنعت، معدن و تجارت ايران سفري به فرانسه داشت و مذاکره هاي خوبي به انجام رسيد که از جمله در هفت مورد توافق هايي انجام شد که نخستين آن در خصوص مباحث آموزشي بود.
وي بيان داشت: بر اساس اين توافق، مقرر شد سازمان مديريت صنعتي ايران و دانشگاه «ايکم» - ECAM- فرانسه براي انجام اين آموزش ها همکاري هاي مشترک داشته باشند.
رئيس انجمن قطعه سازان فرانسه اضافه کرد: همچنين با برخي اعضاي اين انجمن از جمله شرکت «اسنسي» توافق هاي براي ارائه آموزش و انتقال دانش مديريت به قطعه ساران ايراني انجام گرفته است.
وي خاطرنشان کرد: پس از توافق هاي سال 2016 بين 2 کشور، اين برنامه ها آغاز شده و شرکت هاي فرانسوي به ارائه آموزش هاي خود پرداخته و سطح دانش فني برخي شرکت هاي ايراني نيز ارتقاء يافته است.
موج يادآوري کرد: براي تداوم اين مسير موفق، انجمن قطعه سازان فرانسه به همکاري انجمن صنايع همگن نيرو محرکه و قطعه‌سازان خودروي ايران نيازمند است.
وي خاطرنشان کرد: قطعه سازن ايراني به مباحث جديد بسيار علاقه نشان داده و خلاقند و دوست دارند فرآيند انتقال دانش فني و فناوري به سرعت اتفاق بيفتد؛ اما در اين پيوند نياز است تا ايراني ها به سرعت خود را با فناوري هاي روز انطباق دهند.
اين مقام صنفي فرانسوي با اشاره به وجود بازار بزرگ 400 ميليون نفري در اطراف ايران، تصريح کرد: قطعه سازان ايراني بايد آماده صادرات محصولات و توليدات خود باشند، ما دانش فني و فناوري را به آنان منتقل مي کنيم و قطعه سازن بايد بتوانند بازارهاي هدف خود را پيدا کنند.
وي همچنين در خصوص برنامه هاي قطعه سازان دو کشور براي تامين قطعات خودروهاي برقي و هيبريدي، اظهار داشت: پس از رسيدن قطعه سازان ايراني به سطح فناوري مورد نظر در مرحله نخست، مي توان در اين زمينه نيز به مذاکره و توافق پرداخت.
به گزارش ايرنا، پنجمين همايش بين المللي صنعت خودروي تهران با محوريت «زنجيره تامين رقابت پذير (مواد اوليه، قطعه سازي، لجستيک)» از ديروز سه شنبه با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت آغاز شد که به گفته کارشناسان، فرصت به دست آمده در اين همايش مي تواند براي صنعت خودرو و صنعت قطعه سازي کشور مفيد باشد.
در اين همايش بين المللي علاوه بر 220 ميهمان خارجي از کشورهاي آلمان، فرانسه، کره جنوبي، ژاپن، چين، تايوان، هند، روسيه، ترکيه، عراق، ترکمنستان و ايتاليا، يک هزار و 560 نفر از متخصصان و فعالان صنعت خودروي کشور نيز حضور دارند.
اين همايش 2 روزه امروز با برگزاري آيين اختتاميه به کار خود خاتمه خواهد داد.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: @IRNAeco
اقتصام* 3065*
مصاحبه: محمد ملک دار** انتشار دهنده: فرهاد راستي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور مردم شهیدپرور باقرشهر تشییع و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آیین تشییع شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس صبح امروز همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور پرشور مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد.

 امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان ری از سه‌راه خیرآباد تا پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت باقرشهر تشییع شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌ شهدا و مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد، بار دیگر مردم ولایتمدار با شهدا تجدید بیعت کرده و پیکر این شهید گمنام را بدرقه و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر

گفتنی است این شهید گمنام از رزمندگان عملیات خیبر است که در جزیره مجنون شناسایی و در منطقه عملیاتی تفحص شده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • ضرورت توسعه صنعت گوهرسنگ در ایران