Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:03:01 GMT

سهم بازار نوکیا بیش از سونی و اچ تی سی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۸۰۷۷

سهم بازار نوکیا بیش از سونی و اچ تی سی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارشی از Counterpoint نشان می‌دهد که HMD Global در سه ماهه منتهی به سال 2018 ، 4.4 میلیون گوشی هوشمند فروخته و شرکت های سونی، اچ تی سی، OnePlus و گوگل را پشت سر گذاشته است. نوکیا همچنین در صدر بازار Featurephone ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

4.4 میلیون دستگاه فروخته شده توسط نوکیا این شرکت را در رتبه 11 ام شرکت ها(در زمینه سهم بازار) قرار داده است. این بدان معنی است که نوکیا در سه ماهه آخر 2017 فروش بیشتری از برخی مارک های معروف بازار داشته است. برخی از کمپانی هایی که فروش کمتری از نوکیا داشته اند عبارت اند از : گوگل، اچ تی سی، سونی، آلکاتل، لنوو، وان پلاس

تحلیلگر Counterpoint در یکی از توییت های خود اعلام کرده است که نوکیا در انگلستان در رتبه سوم فروش قرار دارد و در میان پنج فروشنده برتر در کشور های روسیه، ویتنام و بسیاری از بازارهای خاورمیانه است. این پیشرفت بسیار خوبی برای نوکیا محسوب می شود.

نه تنها گوشی‌های هوشمند بلکه فروش Featurephone های نوکیا نیز پیشرفت خوبی داشته است. طبق گزارش دیگری از Counterpoint این شرکت با فروش 20.7 میلیونی پرچمدار این بخش شده است. علاوه بر این نوکیا با 5 درصد سهم بازار (گوشی های هوشمند و Featurephone) در مجموع در رتبه ششم سهم بازار قرار گرفته است.

گفتنی است؛ Featurephone ها گوشی هایی هستند که برخی قابلیت های گوشی های هوشمند مانند وصل شدن به اینترنت و پخش موسیقی را دارا هستند اما همه ی ویژگی آن ها را ندارند.

 

 

انتهای پیام/

فروش نوکیا در سه ماهانه پایانی سال 2017

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید

سنتر کامرونی‌الاصل تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز به رکورد اسطوره این تیم در لیگ NBA رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز در بازی سوم از سری پلی‌آف کنفرانس شرق لیگ NBA با 50 امتیاز و 8 ریباند جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت.

 

.

 

امبید، نخستین بازیکن تاریخ NBA است که در مرحله پلی‌آف با کمتر از 20 شوت، بیش از 50 امتیاز می‌گیرد. این ستاره کامرونی‌الاصل، نخستین بازیکن تیم فیلادلفیا پس آلن آیورسن (فصل 2002) اسطوره‌ایست که در پلی‌آف 50 امتیاز می‌گیرد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین