Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران با دعوت دولت قانونی سوریه در آنجا حضور دارد و کسانی باید از سوریه بروند که بدون دولت و اجازه دولت قانونی آنجا هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره ادعای غربی‌ها برای خروج ایران از سوریه گفت: ایران با دعوت دولت قانونی سوریه در آنجا حضور دارد و کسانی باید از سوریه بروند که بدون اجازه دولت قانونی آنجا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس بسیج دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز با حضور اساتید بسیج دانشگاه آزاد، سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرهاد رهبررییس دانشگاه آزاد اسلامی، مشخصات و مختصات بسیج و اساتید بسیجی تبیین شد و توقع این است که استادان بسیجی علاوه بر تسلط بر علوم تخصصی٬ برای ایجاد تمدن جدید اسلامی تلاش کنند، زیرا اگر امیدی به تمدن نوین اسلامی هست بیش از هرجای دیگری به دانشگاه مربوط است.
سیام**9314**1553

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد