Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران با دعوت دولت قانونی سوریه در آنجا حضور دارد و کسانی باید از سوریه بروند که بدون دولت و اجازه دولت قانونی آنجا هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره ادعای غربی‌ها برای خروج ایران از سوریه گفت: ایران با دعوت دولت قانونی سوریه در آنجا حضور دارد و کسانی باید از سوریه بروند که بدون اجازه دولت قانونی آنجا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس بسیج دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز با حضور اساتید بسیج دانشگاه آزاد، سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرهاد رهبررییس دانشگاه آزاد اسلامی، مشخصات و مختصات بسیج و اساتید بسیجی تبیین شد و توقع این است که استادان بسیجی علاوه بر تسلط بر علوم تخصصی٬ برای ایجاد تمدن جدید اسلامی تلاش کنند، زیرا اگر امیدی به تمدن نوین اسلامی هست بیش از هرجای دیگری به دانشگاه مربوط است.
سیام**9314**1553

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: دو رشته تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی بر اساس نیاز‌های روز کشورراه اندازی شد. 
محمود حق بجانب افزود: براساس نیاز‌های روز کشور شورای گسترش و آمایش رشته‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیاء در مقطع کارشناسی ارشد و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری را برای قوچان  تصویب کرد.
وی گفت: این واحد دانشگاهی برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ میزبان اولین نشست تخصصی اینترنت اشیاء با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بود و هم‌اکنون تنها واحد دانشگاهی در سطح دانشگاه‌های آزاد کشور بوده که این رشته را دارا است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان افزود: قطعاً تأسیس و راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم است و می‌توان امیدوار بود کشورمان در این خصوص دوشادوش سایر کشور‌های توسعه یافته به‌ویژه درزمینه هوشمندسازی حرکت کند.

دیگر خبرها

  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان