Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - امری از ستاره برزیلی تیمش ابراز رضایت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید و پاریسن ژرمن در شرایطی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند که بحث هایی مطرح است مبنی بر این که امکان دارد در پایان فصل نیمار راهی رئال مادرید شود و در عوض رونالدو هم با ترک مادرید به پاریس منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امری در پاسخ به این شایعات، چنین گفت:

این سوال می تواند هم سخت باشد و هم آسان، بستگی به طرز نگاه تان به قضیه دارد یا این که بخواهید چگونه پاسخ دهید. پاسخ من این است: از ستاره برزیلی تیمم راضی ام و خوشحالم نیمار را در پاریسن ژرمن داریم.

امری درباره شکست تلخ فصل قبل تیمش مقابل بارسلونا نیز چنین گفته است:

از بعد از همان بازی اماده سازی مان را شروع کردیم، می خواستیم با یک نتیجه خوب، آن تجربه تلخ را فراموش کنیم. درباره آن مسابقه کمی صحبت کرده ایم، هر تجربه بد و تلخی می تواند چیزهای زیادی به شما یاد دهد. سوای برد یا باخت مان در این مسابقه، فکر می کنم اکنون آماده تر هستیم.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت