Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اسناد تازه منتشر شده نشان می‌دهند مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی در سال 1981 دستور داده بودند هواپیمای حامل «یاسر عرفات» رئیس وقت تشکیلات خودگردان فلسطین هدف حمله موشکی قرار گیرد.

بر این اساس، در زمانی که «آریل شارون» وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را برعهده داشت، به ارتش دستور داده بود تا در صورت تایید شدن حضور عرفات در یک هواپیمای مسافربری، آن را برفراز صحرای عربستان منهدم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته روزنامه «هاآرتص» به تازگی دست نوشته‌ای از «رافائل ایتان» رئیس وقت ستادکل ارتش اسرائیل منتشر شده که در آن دستور شارون را به «دیوید ایوری» فرمانده وقت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده بود.

این اسناد توسط «رونن برگمان» روزنامه‌نگار تحقیقی اسرائیلی در کتابی به نام «برخیز و زود بکُش» درباره ماشین کشتار رژیم صهیونیستی و لیست ترور سازمان‌های امنیتی-اطلاعاتی مختلف آن مانند «موساد» منتشرشده است.

این یادداشت پس از آن به دست برگمان رسید که «ایهود باراک» وزیر جنگ و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی درباره اینکه شارون چگونه عرفات را در سال 1981 دوباره به لیست ترور اسرائیل اضافه کرد، رسید.

در این یادداشت نوشته شده است: «دیوید، احتمال دارد عرفات در یک هواپیمای سعودی از دمشق به عربستان برود. اگر اینطور است، باید ساقط شود. (برای این کار)‌باید مکان مناسبی برفراز عربستان و اردن انتخاب شود.»

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های اسرائیل از واژگون شدن خودروی «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

در ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد بن گویر بدون توجه به چراغ قرمز، با سرعت رد شده و با ماشین دیگری تصادف برخورد کرده و ماشین چپ می‌کند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

ایتامار بن گویر وزیر افراطی رژیم صهیونیستی چند هفته قبل پیشنهاد بمباران اتمی غزه را کرده بود که با واکنش‌های منفی بسیاری در سطح جهان روبرو شد.

چند روز قبل بود که خانواده‌های اُسرای صهیونیست در فلسطین گفته بودند: نتانیاهو از «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌ترسد و آنها به تلاش‌هایشان برای برکناری «بنیامین نتانیاهو» و دستیابی به توافق تبادل اسرا تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم