Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:44:49 GMT

مطالبات بازنشستگان مورد بررسی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۹۸۲۷

مطالبات بازنشستگان مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان زنجان بمناسبت ایام اله دهه مبارک فجرامروز ٢٤ بهمن ماه با مدیر درمان استان دیدار و گفتگو کردند .

 اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان زنجان بمناسبت ایام اله دهه مبارک فجرامروز ٢٤ بهمن ماه با مدیر درمان استان دیدار و گفتگو کردند ٠
بر اساس این گزارش دکتر محمدی مدیر درمان استان زنجان امروز در گفتگو با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان ، کانونها را بازوان قوی مدیران تامین اجتماعی استانها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر درمان استان زنجان همچنین رفع هر گونه مشکلات احتمالی و مسائل درمانی کانونها را از وظایف مدیریت درمان استان برشمرد و اظهار داشت خوشبختانه طی تعاملی که با تمامی اعضاهای هیات مدیره کانونهای بازنشستکی در سطح استان داریم در سایه تعاملات ، توقعات و انتظارات بحق بازنشستگان را برآورده می کنیم.
دکتر محمدی مدیر درمان استان نیز ضمن تشریح طرحهای موفق به ثمر رسیده از جمله طرح حذف دفترچه درمانی در مراکز درمانی سازمان ، طرح نظام ارجاع داخلی ، طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانها و خدمات الکترونیکی و غیر حضوری سازمان در بستر تلفن همراه را در نهضت IT  از بزرگترین طرحهای دولت تدبیر و امید خواند و اظهار داشت فاز دوم طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان امام حسین (ع) هم اکنون در دو بخش دیگر آغاز و عملیاتی شده و با جدیت دنبال میشود.
نجفی رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران مشمولین تامین اجتماعی استان نیز در این دیدار ضمن ابلاغ پیام تبریک ایام اله دهه مبارک فجر ، از تلاشها و اقدامات مدیریت درمان استان در ٤ سال گذشته قدردانی کرد و افزود اقدامات ماندگاری که ظرف ٤ سال گذشته در حوزه درمان اتفاق افتاده ، بی نظیر است.
نجفی همچنین موضوع ٩ بیست و هفتم مصوبه اخیر مجلس را مطرح کرد و گفت در این رابطه با نمایندگان مردم در مجل شورای اسلامی طی نشستهایی که داشتیم صیانت از اموال و داراییهای سازمان را کاملاٌ تشریح کرده ایم.
نجفی درپایان ضمن ابراز خرسندی از همگرایی مدیریت درمان استان در راستای حل مشکلات بازنشستگان گفت کانونها بهبود شرایط بهداشتی، جسمانی، اجتماعی و اقتصادی سالمندان را از اهم اولویتهای کاری خویش قرار داده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در قم در حوزه پزشکان عمومی و متخصص( در تمام تخصص‌ها)کمبود وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مجید محبی در نشست خبری که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم، همزمان با هفته سلامت برگزار شد، اظهار داشت:  یک هزار و 520  تخت در بیمارستان‌های دولتی قم وجود دارد و بر اساس سرانه یک هزار  تخت درمانی در بیمارستان‌های دولتی قم کمبود وجود دارد.
 
وی افزود:  سرانه پرستار در قم یک و یک‌دهم پرستار به‌ازای هر تخت است، اما ایدئال یک و  چهار‌ دهم پرستار به ازای هر تخت نیاز  است که بر اساس این حدود  450 پرستار نسبت به هر تخت در استان قم کمبود وجود دارد.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: در قم در حوزه پزشکان عمومی و متخصص در تمام تخصص‌ها کمبود وجود دارد و حدود 200 متخصص و بیش از 300 پزشک عمومی کمبود در قم وجود دارد.
 
 محبی عنوان کرد: در خصوص وضعیت پرداخت‌ها به پزشکان و پرستاران باید گفت اگر مطالبات ما وصول شود همه مطالبات کادر درمان پرداخت خواهد شد 250 میلیارد تومان بدهی به پزشکان و پرستاران وجود دارد؛ اما بیش 400 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر مطالبات داریم.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم تصریح کرد: پیگیری زیادی برای وصول مطالبات انجام شده است و اولین پولی که به علوم پزشکی استان قم واریز شود مطالبات پزشکان و پرستاران را پرداخت خواهیم کرد، با این شرایط اداره‌کردن بیمارستان‌ها سخت است بیشترین مطالبه دانشگاه علوم پزشکی از تأمین اجتماعی است که آنها هم می‌گویند دولت مطالبات آنها را نداده است.
 
وی با اشاره به اینکه کمبود پزشک متخصص در بیمارستان‌های قم وجود دارد، بیان کرد: پیگیری‌های زیادی  از وزارت بهداشت و درمان انجام دادیم؛ اما چون قم نزدیک تهران است، اعلام می‌کنند استان قم در اولویت تخصیص و سهمیه پزشک متخصص نیست و پزشکان متخصص به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
 
 محبی خاطرنشان کرد: بیشترین متخصصان بانوان هستند در سال گذشته 27 متخصص به قم اختصاص داده شد که 19 متخصص خانم بودند که نصف این متخصصان خانم بنا به دلایلی از جمله زایمان نتوانستند در چرخه درمان قم باقی بمانند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اینکه در بحث برخورد با زیرمیزی‌ها، علوم پزشکی تنها مرجع رسیدگی نیست، گفت: برخورد با زیرمیزی پزشکان روند پیچیده‌ای دارند در گذشته تعدادی پزشک که در گرفتن زیرمیزی حرفه‌ای بودند به مقام قضایی معرفی شد که هر 6 نفر تبرئه شدند؛ چون شاکی خصوصی نداشتند. همچنین 6 پزشک که گرفتن زیرمیزی آنها برای دانشگاه علوم پزشکی محرز شده بود از بیمارستان‌های دولتی قم اخراج شدند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان