Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@06:13:03 GMT

تعداد گل های آسیایی منشا از لیگ بیشتر است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۰۰۱۰

تعداد گل های آسیایی منشا از لیگ بیشتر است

گادومین منشا در مقابل نسف قارشی زننده ی اولین گل تیمش بود تا در کمال شگفتی تعداد گل های آسیایی او از تعداد گل های داخلی او برای پرسپولیس بیشتر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو گلی که منشا به الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیای فصل گذشته زد، پرسپولیس را به مرحله بعدی این مسابقات رساند، اما دو گلی که به الهلال زد، نتوانست تیمش را فینالیست کند؛ اما منشا در مجموع، ۲۳۱ دقیقه در لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا به میدان رفت و توانست ۴ گل بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی برای هر گل، او کمتر از ۵۸ دقیقه زمان نیاز داشت تا آمار منحصر به فردی از این حیث به جا بگذارد.

البته منشا که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر ۱۵ گل برای پیکان به ثمر رسانده بود، در لیگ هفدهم آمار خوبی نداشته و علیرغم اینکه در بسیاری از دیدارها در کنار علیپور راهی میدان شده است، تنها ۴ گل به ثمر رسانده است.

مهاجم نیجریه ای سرخپوشان که نشان داده در رقابت های آسیایی نمایش بهتری ارائه می دهد، در اولین دیدار پرسپولیس برابر نسف قارشی ازبکستان زننده ی اولین گل تیمش بود، تا تعداد گل های او در آسیا به شکلی تامل برانگیز از گل های او در لیگ بیشتر شود. جالب اینکه منشا ۵ گل آسیایی خود را طی ۳۲۱ دقیقه به ثمر رسانده، اما در لیگ برتر طی ۱۵۱۴ دقیقه ۴ گل به ثمر رسانده که اصلا این دو آمار با یکدیگر قابل مقایسه نیست.

شروع خوب منشا و علیپور در اولین دیدار آسیایی سرخپوشان تا حدودی خیال برانکو را از کیفیت خط هجومی تیمش برای ادامه ی رقابت ها راحت کرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان

جام جم آنلاین اصفهان؛ فرزانه خالدی ۳۳ ساله در اولین زایمان خود با بارداری طبیعی ، صاحب ۳ قلوی دختر شد.

دکتر ملیحه خلیلی  متخصص زنان و زایمان بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان گفت : خانم خالدی به علت فشار خون بالا و پرخطر بودن در بیمارستان بستری و سه قلوها در عرض ۳ دقیقه که هرکدام به فاصله یک دقیقه از هم متولد شدند.

دکتر خلیلی ادامه داد در هفته سی‌وچهارم بارداری مادر ۳۳ ساله این نوزادان، با عمل سزارین به دنیا آمدند که  وزن قل اول دو کیلو و ۱۵۰ گرم و دو قل دیگر، یک کیلو و ۹۰۰ گرم که در حال حاضر در سلامت کامل هستند .

آقای بویرحسنی پدر این نوزادان، ۴۵ ساله، کارگر و در حال حاضر اجاره نشین است.

به گفته مهناز خیری متخصص کودکان و نوزادان قل سوم به علت نداشتن تنفس و گریه خودبخودی در بدو تولد، احیا شد و اقدامات درمانی لازم برای سه قلوها در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان انجام، که خوشبختانه قل اول باحال خوب به همراه مادر مرخص و قل دوم و سوم در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان بیمارستان بستری هستند و وضعیت پایدار و مطلوبی دارند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل