Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:23:54 GMT

«میرسیار» پس از 2 سال به معراج رسید + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۰۵۰۲

«میرسیار» پس از 2 سال به معراج رسید + عکس

پیکر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار که سال ۹۴ توسط تکفیری ها به شهادت رسیده بود شناسایی شد و در روزهای آینده به کشور باز خواهد گشت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پیکر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار که سال 94 توسط تکفیری ها به شهادت رسیده بود شناسایی شد و امروز وارد معراج شهدای تهران شد.

برادر این شهید عزیز در مورد نحوه شهادت می‌گوید: اولین سه شنبه بعد تعطیلات بود که مسوولین لشکر 27 محمد رسول الله(ص) خبر شهادت احسان را به ما دادند و گفتند: ایشان مفقود الجسد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آخرین مکالمه او با بی سیم تقریبا 16 دقیقه بعد بی سیم دست دشمن بود.

شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار

شهید میرسیار در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

ای مردم بیدار شوید که وقت تنگ است و آن روزی که ما با پرونده اعمال خود روبرو شویم نزدیک است 

ای انسانها جنگی دوباره رخ داده است 

جنگی بس خطرناک تر از جنگ نظامی 

در جنگ دیروز ما خمپاره ها ،موشکها، هواپیماها ، تانکها و گلوله ها دیده می‌شدند اما در جنگ امروز انها نامرئی هستند و قدرت تخریب آنها چندین برابر شده . 

امروز همه آنها بروی امواج ماهواره ای سوار می شوند و روی گیرنده های تلویزیون های ما می‌نشینند و بدون اینکه خود ما احساس کنیم جوانان ما را زجر کش میکنند. 

خشاب گلوله های امروز کاست نوارهایی که از آن دور دستها شلیک میشوند و تمامی این گلوله ها در قلب جوانهای ما جای میگیرد و آنها را از پای در می آورد.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • ۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها