Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمود زمانی قمی روز چهارشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان و آغاز به کار دادگاه درمان مدار در یزد، گفت : موضوع مبارزه با مواد مخدر به نگاه علمی و جامع نیاز دارد که خوشبختانه در طرح دادگاه درمان مدار یزد این نگاه دیده می شود.

وی با بیان اینکه آغاز این طرح یک رخ داد موثر و مثبت اجتماعی است، ادامه داد: اجرای این طرح دیدگاه علمی‌ تری در حوزه مبارزه با مواد مخدر دارد و برای استان بسیار ارزشمند است که مانند سایر طرح ها با اتحاد و صمیمیت و همکاری اجرای آن تضمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد با تاکید بر اینکه همکاری و معاضدت و رفتار همکاران قضایی در راستای رفع مشکلات مردم و حل مسائل است، اضافه کرد: اجرای طرح دادگاه درمان مدار نیز مانند سایر طرح های حوزه مبارزه با مواد مخدر پیش خواهد رفت و در اجرای دقیق این طرح عزم جدی داریم.

وی با بیان اینکه مجموعه نهادهای دولتی در استان باید همکاری کامل با اجرای این طرح داشته باشند، تصریح کرد: مصوب شد، نیمی از اعتبار را ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر تامین و بقیه را استانداری برای پیشرفت و تحقق اهداف طرح پرداخت کند لذا با خاطر جمع به اقدامات لازم بپردازید.

زمانی قمی اظهار کرد: آمادگی داریم تا اگر نقایص دیگری هم در این زمینه وجود دارد با تعامل و هم افزایی رفع کنیم و دغدغه مسئولان کشوری در این زمینه نیز رفع شود.

صبح امروز با حضور معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه طرح دادگاه درمان مدار اعتیاد بهزیستی در استان یزد شروع به کار کرد.

طرح دادگاه درمان مدار برای درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر اجرا می شود که در اجرای آن ، اصل بر ترک و توانمند سازی همزمان گذاشته می شود.

در راستای طرح یاد شده معتادان برای انتخاب مسیر درمان ارزیابی ، غربالگری و راهنمایی می شوند.

با غربالگری معتادان در این مرکز مسیر آنها برای درمان در یکی از مراکز سرپایی درمان اعتیاد، اقامتی بلندمدت یا کمپ ها، مراکز TC یا اجتماع محور و اقامتی بلند مدت اجباری مشخص می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه