Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مرحله رفت رقابت‌های باشگاهی تنیس روی میز بانوان از فردا، ۲۶ بهمن ماه، به میزبانی مشهد آغاز می‌شود. در این دوره از مسابقات نمایندگان ۱۵ استان کشور در قالب تیم‌های باشگاهی در دو بخش نشسته و ایستاده به رقابت خواهند پرداخت.

در مجموع، ۲۵ تیم ایستاده و نشسته در این دوره از مسابقات که طی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه برگزار می‌شود، حضور دارند و در نهایت ۴ تیم برتر در بخش ایستاده و ۴ تیم برتر در بخش نشسته به رقابت‌های دسته برتر در دور برگشت راه خواهند یافت و سایر تیم‌ها در رقابت‌های دسته یک شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات هرمزگان، هیات خراسان رضوی، هیات تهران، هیات مرکزی، هیات البرز، هیات فارس، هیات سیستان و بلوچستان، هیات مازندران، هیات خراسان شمالی، هیات همدان، هیات یزد، هیات خوزستان، هیات آذربایجان شرقی، هیات گلستان، هیات کرمانشاه، آسایشگاه معللوین فیاض بخش مشهد و مجتمع توان یابان مشهد، تیم های حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

شرکت کنندگان در این رقابت‌ها از امروز وارد مشهد مقدس می‌شوند و مسابقات از صبح فردا، ۲۶ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

* برگزاری رقابت‌های باشگاهی شنای جانبازان و معلولین به میزبانی خرمشهر

مجید نوروزی، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین از برگزاری ششمین دوره رقابت‌های باشگاهی شنا به میزبانی خرمشهر خبر داد. در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم و حدود ۷۰ شناگر حضور دارند و نسبت به دوره قبل شاهد افزایش تعداد تیم‌ها و شرکت کنندگان هستیم.

وی افزود: برای اولین بار در این دوره ورزشکارانی که نتوانسته‌اند با حمایت یک هیات یا باشگاه در مسابقات حاضر شوند، به صورت آزاد در رقابت‌ها شرکت می‌کنند که ۸ شناگر با این شرایط در مسابقات امسال حضور دارند. گروه سنی در این مسابقات آزاد است و تیم‌ها می‌توانند حداکثر ۷ شناگر داشته باشند که ۲ نفر از آنها باید زیر ۲۳ سال باشند. تیم‌هایی که ورزشکار زیر ۱۰ سال دارند، چنانچه بتوانند مسابقات را تمام کنند، امتیاز کامل به آنها تعلق می‌گیرد.

نوروزی در پایان گفت: مسابقات در ۱۰ کلاس پزشکی و مواد کرال سینه، کرال پشت، پروانه، قورباغه، مختلط انفرادی و در بخش تیمی در مواد آزاد و مختلط طی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه به میزبانی خرمشهر برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند بدون محدودیت در همه این مواد شرکت کنند.

پرمین انرژی کرمان، هیات کرمان، هواپیمایی تابان، هیات خراسان رضوی، شهرداری اراک، هیات قم الف، هیات قم ب، هیات خوزستان الف، هیات خوزستان ب و هیات البرز، تیم های شرکت کننده در ششمین دوره مسابقات باشگاهی شنا هستند.

601

تنیس روی میز کرال پشت خراسان شمالی آسایشگاه معللوین قورباغه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد. اسبقیان معاون وزیر ورزش از این اردو بازدید کرد.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی (جون‌کنت‌ول)، آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که این رقابت ها، انتخابی جام‌جهانی نیز محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا