Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوان راجر وایت، ورزشکار اسنوبورد آمریکا که امروز مدال طلای المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را از آن خود کرد در گزارش مجله نیویورک به آزار جنسی محکوم شد.

به گزارش قدس آنلاین، ورزشکار اسنوبورد آمریکا که امروز مدال طلای المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را از آن خود کرد در گزارش مجله نیویورک به آزار جنسی محکوم شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت Inside the games، شوان راجر وایت، امروز (چهارشنبه) مدال طلای اسنوبورد المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در مجله‌های نیویورک و اسلیت گزارشی از آزار جنسی این ورزشکار منتشر شد.

لنا زاویده که در فعالیت‌های مربوط به موسیقی با وایت همکاری داشته است او را محکوم به آزار جنسی کرده بود. البته این پرونده از ماه آگوست سال ۲۰۱۶ باز شده است اما دوباره امروز در این مجله‌ها به این مشکل پرداخته شده است. وکیل وایت پیش از این اعلام کرده بود که اتهامات پشتوانه حقوقی ندارند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم پشت تریبون ایستاد و گفت: ما سال ۱۴۰۱ یادبود مرحوم گل اقا را داشتیم و این پیشنهاد مطرح شد جشنواره محلی مربوط به ایشان ملی شود تا خدماتی به حوزه طنز ارائه شود. دنیای طنز فومنی معتقد و منتقد است و طنز امروز باید به این دنیا برسد. من به عنوان مخاطب گل آقا به خاطر می‌آورم که این مجله تا چه حد مورد اقبال مردم بود. اینطور نبود که یک مجله ساده باشد بلکه گل آقا صراحت عمومی داشت. طنز کارکرد عمومی دارد و مردم با آن همراه هستند.

مهدی‌پور با اشاره به نقدهای وزیر نسبت به وضعیت طنز و طنزنویسی گفت: ما در جریان کمبودها و کاستی‌های این حوزه هستیم و وقتی این رویداد رشد قابل توجهی داشته و در دو سال آثار رسیده رشد بیش از دو برابری داشته است، این بیانگر توجه ویژه به این حوزه است که البته باید بیشتر هم شود.

مهدی‌پور در پایان سخنانش گفت: ما تلاش می‌کنیم نخبگان این حوزه تقویت شوند و بتوانند کارهای انتقال تجربه را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان