Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات آمریکایی می‌گویند که پلیس و سرویس‌های اضطراری برای رسیدگی به گزارشاتی مبنی بر تیراندازی مقابل مقر آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)، در «فورت مید» ایالت «مریلند» به محل اعزام شده‌اند.به گزارش بلاغ، پلیس و سرویس‌های امنیتی آمریکا از تیراندازی مقابل مقر آژانس امنیت ملی در «فورت مید» ایالت «مریلند» خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات آمریکایی می‌گویند که پلیس و سرویس‌های اضطراری برای رسیدگی به گزارشاتی مبنی بر تیراندازی مقابل مقر آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)، در «فورت مید» ایالت «مریلند» به محل اعزام شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چندین نفر در این حادثه زخمی شده‌اند.

حادثه فوق اوایل چهارشنبه صبح به وقت محلی به وقوع پیوست و تماس‌هایی با نیرو‌های امنیتی برای گزارش تیراندازی در نزدیکی درب بازدیدکنندگان مقر آژانس امنیت ملی آمریکا در فورت مید برقرار شد.

جزئیاتی درباره این حادثه هنوز منتشر نشده است.

بنا بر گزارشات اولیه، دستکم سه نفر در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، اما هیچ اشاره‌ای به ادامه یا توقف تیراندازی نشده است.

هنوز آمار رسمی درباره تعداد زخمی‌های این حادثه، هویت آن‌ها یا وضعیت مظنون این تیراندازی منتشر نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که در برخی موارد، تعدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند، اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره نیز حاضر نشد قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور وضع کند.

حدود چهار سال پیش، روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» از «ادوارد اسنودن»، تحلیلگر سابق سیا و افشاگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا اسنادی را منتشر کرد که نشان داد آژانس امنیت ملی آمریکا، روزانه میلیارد‌ها سابقه مکالمه تلفنی را گردآوری می‌کند تا مکان کاربران گوشی‌های همراه را در سرتاسر جهان ردیابی کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی این کشور حین برگزاری یک تمرین آموزشی زخمی شدند.

بر اساس اعلام این وبگاه، حادثه در جریان یک تمرین رزمی نزدیک ساحل فلوریدا رخ داد؛ مجروحین این حادثه به بیمارستان دانشگاه «ساوانا» منتقل شدند.

این در حالیست که ۵ ملوان به منظور دریافت مراقبت‌های بیشتر به بیمارستانی در ایالت جورجیا منتقل شدند.

به گزارش میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا ماهیت این حادثه و یا عملیات ویژه مذکور را فاش نکرد و تنها گزارش داد که حادثه حین برگزاری یک تمرین رزمی رخ داده است.

همچنین در این حادثه ۲ فروند «هاورکرافت» نیروی دریایی آمریکا که برای جابجایی نیروها و تجهیزات از کشتی به ساحل استفاده می‌شدند، سانحه دیده اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تا کنون بیانیه‌ای در خصوص ماهیت این رویداد منتشر نکرده است.

کد خبر 6097459

دیگر خبرها

  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • اعتراضات صهیونیست‌ها در مقابل منزل گانتس
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA