Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-علی کریمی با انتقاد از مسوولان فدراسیون فوتبال خواستار توضیحات مهدی تاج و علی کفاشیان درباره قراردادهای سنگین سال‌های گذشته از جمله قرارداد تبلیغات محیطی شد.

 علی کریمی با انتقاد از مسوولان فدراسیون فوتبال خواستار توضیحات مهدی تاج و علی کفاشیان درباره قراردادهای سنگین سال‌های گذشته از جمله قرارداد تبلیغات محیطی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشکسوت محبوب فوتبال ایران که دوشنبه این هفته به عنوان منتقد فدراسیون فوتبال رودر روی ساکت نماینده مهدی تاج نشست و البته از توضیحات وی قانع نشد، دوباره سوالاتی را مطرح کرده است.


علی کریمی نوشت: آقای تاج! درباره خسارت غیر قانونی و مشکوک 69 میلیارد تومانی به ایران نوین که من حرفامو زدم! بعد از دو سال هنوز 17 میلیارد از پول باشگاه‌ها رو هم از این شرکت نگرفتید! اما حالا یک سوال جدید درباره قرارداد تبلیغات محیطی که فصل قبل با شرکت فناپ امضا کردید دارم! قرارداد دو ساله 115 میلیارد تومانی ( 50 میلیارد در سال اول و 65 میلیارد تومان در سال دوم).. البته قراردادتون با این شرکت هم به نتیجه نرسید و گویا اوسط فصل به یک شرکت دیگه واگذار کردید! تکلیف 50 میلیارد قرارداد تبلیغات محیطی لیگ برتر شانزدهم چه شد؟


آقای سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌اهن چند روز قبل مصاحبه‌ای تند در اعتراض به عدم پرداخت پول تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها انجام دادن و گفتن 35 میلیارد تومان از اسپانسر سال قبل طلب دارید و اسپانسر فصل جاری هم پول باشگاه‌ها را پرداخت نکرده است. شما قراردادهای شخصی تجاری آهن خودتون رو هم همین طوری می‌بندید؟ فوتبال ایران چرا باید به خاطر اشتباهات شما و ضعف سیستم مدیریتی در متحمل ضررهای چند ده میلیاردی شود؟ چرا نمی‌تونید قراردادها رو به نتیجه برسونید و پول باشگاه‌ها رو کامل بگیرید؟ واقعا هیچ نظارتی روی این فجایع وجود ندارد؟

او در ادامه افزود: چرا باید پرونده های فساد فوتبال در کمیسیون اصل نود خاک بخورد چرا باید چند مدیر فقط در فوتبال ایران باشند و فقط چرخشی عمل بشود این همه پرونده ریزو درشت فوتبال ایران چرا باید در فیفا باشد!؟ کفاشیان و تاج که همه بدبختی فوتبال از آنهاست چرا از فدراسیون دل نمی‌کنند !؟ در باشگاههای دولتی چه خبر است !؟ براستی مدارس فوتبال چرا باید بدست نااهلان فوتبال سپرده شود دلالان زنجیره ای و ثابت در فوتبال چه می‌خواهند؟؟!!

ورزش سه

 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش‌سه ، رقابت‌های لیگ برتر روز آینده با برگزاری هفت مسابقه دنبال خواهد شد و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار طلایی پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان خوزستانی حسن اکرمی را انتخاب کرده است؛ این انتخابی است که با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شده و آنها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دلیل مخالفت خود را با این تصمیم نیز اعلام کرده‌اند.

دلیل باشگاه سپاهان برای مخالفت با انتخاب حسن اکرمی به نظر می‌رسد به دیدار برگشت فصل گذشته تراکتور و سپاهان ارتباط داشته باشد که این داور طبق نظر کارشناسان دو صحنه مشکوک را برای طلایی پوشان اصفهانی پنالتی تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌