Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- استاندار کرمانشاه با تجليل از سال ها افتخارآفريني برادران محبي در سطح اول کشتي جهان، گفت: آن ها افتخار ورزش ايران و کشتي استان هستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در مراسم تجليل از برادران محبي از پيشکسوتان کشتي کرمانشاهي که در سرسراي اجتماعات هتل پارسيان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اين 2 چهره ماندگار ورزش، خدمات فراواني را به کشتي کشور و استان ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه محمدحسن و محمدحسين محبي امروز الگوي هزاران کشتي گير ايراني هستند، افزود: حضور دلاورانه آن ها روي تشک کشتي که البته همواره نيز با روحيه و منش پهلواني همراه بود، هرگز از اذهان پاک نمي شود.
بازوند خاطرنشان کرد: خلاقيتي که برادران محبي در کشتي داشتند باعث شد تا سال ها در سطح اول کشتي جهان باقي بمانند و در طول ساليان متمادي افتخارات زيادي را کسب کردند.
استاندار کرمانشاه يادآور شد: مردم اين ديار از ديرباز به داشتن روحيه پهلواني شناخته شده اند و در واقع مرام پهلواني در شناسنامه مردم اين استان ثبت شده است.
وي در پايان از برگزارکنندکان همايش تجليل از برادران محبي قدرداني و ابراز اميدواري کرد مشابه چنين مراسمي براي ساير قهرمانان ورزشي استان نيز برگزار شود.
**کرمانشاه ديار پهلوانان است
داريوش ارجمند هنرمند مطرح کشورمان هم در اين مراسم گفت: کرمانشاه ديار پهلوانان است که تاکنون قهرمانان زيادي را در عرصه هاي مختلف تحويل جامعه داده است.
وي اظهار کرد: هدف از ورزش کردن و حضور در ميادين مسابقه تنها غلبه بر حريف و قدرت نمايي نيست بلکه هدف پرورش روح و جسم آدمي و نشان دادن منش هاي پهلواني بزرگان است.
وي ادامه داد: پرورش روح و جسم 2 بال يک پهلوان و ورزشکار مي تواند باشد تا بوسيله آن ها عالي ترين مدارج انساني را طي کند.
ارجمند افزود: محبي کشتي گير مطرح کرمانشاهي همان کسي است که وقتي روي سکوي قهرماني قرار گرفت زمان اهتزار پرچم آمريکا از روي سکو پائين آمد تا نشان دهد يک پهلوان واقعي است.
اين هنرمند سينما و تلويزيون ادامه داد: اگر کرمانشاه را ديار پهلوانان مي خوانند سخني گزاف نيست، چرا که پهلواناني مانند برادران محبي در آن حضور دارند.
وي تصريح کرد: محمدحسن و محمدحسين محبي هر 2 در تاريخ ورزش اين کشور به پاکي و پاکدامني شهره بوده و هستند و بدون شک الگوهاي بسيار خوبي براي ورزشکاران ايراني محسوب مي شوند.
ارجمند در پايان تلاش برادران محبي براي تربيت کشتي گيران جوان را ستود و گفت: حضور آن ها در ورزش کرمانشاه نعمتي است که بايد مسئولان قدر آن را بدانند.
**برادران محبي اميد را به کشتي کرمانشاه بازگرداندند
مديرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نيز در اين مراسم اظهار کرد: برادران محبي با حضور خود در هيات کشتي، اميد را به ورزش اول کشور باز گرداندند.
ارسلان حسيني خاطرنشان کرد: محمدحسن و محمدحسين محبي از ديرباز الگوي کشتي گيران زيادي بوده اند و در سال هايي که در ميادين حضور داشتنند افتخارات زيادي را کسب کردند.
وي ادامه داد: از زماني هم که برادران محبي مسئوليت هيات کشتي کرمانشاه را پذيرفته اند شاهد پيشرفت بسيار خوبي در اين رشته بوده ايم و بازهم به دوران اوج گذشته بازگشته ايم.
حسيني در پايان اظهار کرد: ورزش کرمانشاه قدردان بزرگاني مانند برادران محبي هست و اميدوارم با تلاش اين عزيزان شاهد پيشرفت هرچه بيشتر استان در حوزه ورزش باشيم.
**مديون مردم کرمانشاه هستيم
محمدحسن محبي از پيشکسوتان کشتي کرمانشاه که اين مراسم به پاس سال ها زحمت وي و برادرش محمدحسين برگزار شد، بخاطر برگزاري چنين مراسمي از بانيان آن قدرداني کرد.
وي با بيان اينکه او و بردارش راضي به برگزاري چنين همايشي نبوده اند، گفت: ما خود را مديون مردم استان کرمانشاه مي دانيم که در هر شرايطي حمايت خود را از اين خدمت گزاران خود دريغ نکرده اند.
محبي در پايان با ابراز اميدواري نسبت به اينکه در آينده نزديک و با تلاش هاي استاندار شاهد وضعيت بهتري در استان باشيم، براي تمامي مردم کشور ما آرزوي سربلندي کرد.
در پايان اين مراسم با اهداي لوح و جايزه از از سال ها تلاش محمد حسن و محمدحسين محبي در عرصه کشتي قدرداني شد.
کسب يک نقره و يک برنز از مسابقات جهاني، يک طلا و يک برنز در مسابقات قهرماني آسيا و پنج مدال طلا در مسابقات قهرماني آسيا از جمله افتخارات بين المللي محمدحسن محبي است.
محمدحسين محبي نيز داراي يک مدال نقره از مسابقات جهاني، يک طلا و يک برنز از بازي هاي آسيايي و 2 طلا و يک برنز در مسابقات قهرماني آسيا مي باشد.
7458/8066 خبرنگار مسعود اسماعيلي انتشار دهنده: علي مولوي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی

تیم فوتبال روستوف در غیاب مهاجم ایرانی‌اش در دیداری خانگی از هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال روسیه دوشنبه شب تیم روستوف برابر اورنبورگ با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

گل نخست این بازی برای اورنبورگ میهمان در دقیقه 12 توسط جوردی تامپسون به دست آمد. رونالدو (81) و نیکولای کوملینچنکو (6+90) نیز زننده گل‌های روستوف بودند.

محمد محبی در این بازی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست بازیکنان روستوف حضور نداشت.

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

تیم فوتبال روستوف با کسب این پیروزی خانگی 40 امتیازی شد و به رده هفتم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه صعود کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!