Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@01:59:26 GMT

رافائل نادال، الهام بخش رئالی ها برای صعود (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۷۸۶۸

هواداران رئال مادرید با بنر بزرگی که عکس رافائل نادال، تنیسور سرشناس اسپانیایی، روی آن نقش بسته، به تیم شان برای صعود به مرحله بعد چمپیونزلیگ روحیه دادند.

به گزارش "ورزش سه"، نادال که به سلطان زمین های خاکی شهرت دارد، 10 بار در رولاند گاروس (اوپن فرانسه) به قهرمانی رسیده و هواداران رئال با به تصویر کشیدن چهره او، به رئالی ها یادآوری کردند که عبور از نماینده فرانسه برای آنها هم دست یافتنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی این بنر همچنین نوشته شده:" به پیش رئال"

 

پاری سن ژرمن رئال مادرید

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز روز ویژه‌ای برای رئالی‌ها بود، آنها با پیروزی قاطعانه ۳-۰ برابر کادیز قهرمانی‌شان را تا حد زیادی قطعی کرده‌اند و می‌توا‌ن در مقابل عنوان قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام رئال مادرید را نوشت.

کارلو آنچلوتی ترکیبی متفاوت را برای این بازی انتخاب کرد و ترجیح داد انرژی بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار مقابل بایرن مونیخ در چهارشنبه همین هفته حفظ کند. براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو سه گل مادریدی‌ها را به ثمر رساندند.

آنها حالا در صدر جدول ۸۷ امتیازی هستند و برای قطعی کردن قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز دارند، اگرچه شکست احتمالی بارسلونا مقابل خیرونا در بازی امشب هم قهرمانی رئال را حتمی می‌کند.

با این حال بازیکنان رئال که دیگر خودشان را قهرمان لالیگا می‌دانند پس از پایان بازی به مقابل هواداران رفتند و دست در دست یکدیگر، با آنها جشن قهرمانی کوچکی برگزار کردند. کادر مربی‌گری، از جمله کارلو آنچلوتی هم به زمین آمدند و لحظاتی را در کنار بازیکنان به جشن پرداختند.

در روزهای اخیر ابتدا اعلام شد که رئالی‌ها تا پایان بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو صبر می‌کنند و در صورت مسجل شدن قهرمانی جشن خواهند گرفت اما مارکا تایید کرد که باشگاه برنامه‌ای برای جشن ندارد و بزودی برنامه جدید از طرف خود باشگاه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • پرچم پرسپولیس به آلیانز آرنا رسید؛ یادگاری پیش از بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ! + عکس
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم