Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  تعداد ده مورد جهیزیه عروس توسط سپاه بانه در بین نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان با حضور جمعی از مسئولین توزیع شد.

سرهنگ احمد فرجی؛ جانشین سپاه بانه درآیین توزیع این جهیزیه‌ها اظهار داشت: جهیزیه‌های مذکور توسط سپاه بیت المقدس استان کردستان به شهرستان بانه اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این جهیزیه‌ها بمناسبت دهه مبارک فجر و جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط فرمانده سپاه استان کردستان تهیه شده بود که برای کل استان کردستان تعداد ۱۵۷ مورد جهیزیه خریداری شده بود که ده مورد آن به شهرستان بانه اختصاص یافت.


جانشین سپاه بانه تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، دو تخته فرش و ماشین لباسشویی است.

وی ارزش ریالی هر کدام از جهیزیه‌ها را ۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع امروز تعداد ده مورد جهیزیه به ارزش ۵۰۰ هزار ریال در بین خانواده‌های نیازمند به زوجین نیازمند که توسط کمیته امداد بانه معرفی شده بودند توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بانه نیز همه این خدمات را مرهون خون شهیدان و اخلاص آنان دانست و گفت: امروز سپاه اقدامات قابل توجهی در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی و مردم یاری در مناطق محروم و مرزی شهرستان بانه دارد.

وی احداث ده‌ها مورد مدرسه، خانه عالم، راه روستایی، مرکز بهداشت، خانه محروم، کمک به مرمت و بزسازی مدارس روستایی را از جمله این اقدامت توسط سپاه برشمرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بانه از ایجاد فضای یاس و نا امیدی یکطرفه در جامعه انتقاد کرد و گفت: سپاه به منظور توسعه کشور، کمک به محرومین و زدودن غبار فقر از چهره جامعه این اقدامات را انجام داده است.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه کردستان عصر چهارشنبه در افتتاحیه این سمینار اظهار کرد: همه علوم با شدت و ضعف خاص نیازمند دانش ریاضی هستند اما متأسفانه به دلیل اینکه نتوانسته‌ایم ارتباط مناسبی بین علوم با تعریف رشته‌های بین رشته‌ای برقرار کنیم.

حامد قادرزاده، هدف از برگزاری سمینارها، همایش‌ها و کنفرانس‎‌ها را شناخت دانشمندان حوزه‌های مختلف و ایجاد ارتباط بین بخشی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: اگر بخواهیم کشور توسعه یافته‌ای داشته باشیم، نیازمند دانش ریاضی هستیم چون بر اساس شناختی که از محیط به وجود می‌آید، باعث خواهد شد هزینه تمام شده بسیاری از فعالیت‌ها به حداقل برسد.

وی یادآور شد: امیدواریم در این سمینار علاوه بر فعالیت‌های تخصصی، برگزار کارگاه و ارائه مقاله به چند نکته از جمله درک اهمیت علم ریاضی و اینکه پایه اصلی بسیاری از فعالیت هاست، کمک کند و این مفهوم را نهادینه کند که ریاضیات برای پیشرفت و توسعه ضروری است و نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.

سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها با همکاری انجمن ریاضی ایران، دانشگاه فرهنگیان کردستان و بنیاد نخبگان استان کردستان در سنندج آغاز به کار کرد و تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه کردستان ادامه دارد.

کد خبر 6094585

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است