Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر ظهر چهارشنبه در حاشیه بدرقه و اعزام دانش‌آموزان پسر بسیجی مدت اردوی زیارتی راهیان‌نور را ۴روز عنوان کرد و افزود: این ۱۲۰دانش‌آموز بسیجی از مناطق عملیاتی خرمشهر، اهواز، آبادان، شلمچه و هویزه بازدید می‌کنند.

سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی بابیان این‌که هدف از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی انتقال و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و یادآوری حماسه رزمندگان اسلام در ۸سال جنگ تحمیلی است، تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب می‌شود با رفتار رزمندگان در این دوران آشنا شده و در آن تفکر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با تأکید بر اینکه این اردو بیعتی با امام راحل و شهدا، ولایت و رهبری است متذکر شد: عزت ایران اسلامی درگرو تبعیت از ولایت‌فقیه است.

شایان‌ذکر است؛ در مراسم بدرقه‌ی دانش‌آموزان بسیجی آقایان گواهی رئیس آموزش‌وپرورش و صیادی بخشدار مرکزی رضوانشهر نیز حضور داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند