Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام امینی نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم انبیاء گفت: قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء در کنار طرح‌های سازندگی و عمرانی جزی از تکالیف و وظایف خود می‌دادند که در محدوده پروژه‌هایی که در مناطقی از کشور عزیزمان ایران اسلامی اجرا می‌کند مراسم و برنامه‌های محرومیت‌زدایی و فرهنگی اجرا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر مُهـر، قبل از ظهر دیروز چهارشنبه به همت قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء 200 بسته حمایتی، فرهنگی و ورزشی به دانش آموزان مُهـری در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر که با حضور سعید خادمی مدیر پروژه خاتم انبیا در مهر و عسلویه، حجت‌الاسلام مجید امینی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در موسسه دریا ساحل، رضایی فرمانده سپاه شهرستان علوی رئیس کمیته امداد و موسوی پور معاون اداره بهزیستی، حجت الاسلام سجادی رئیس شورای اسلامی شهر مُهر و جمعی از مدیران، مردم و دانش آموزان حضور داشتند اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مجید امینی نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم انبیاء بیان داشت: قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء در کنار طرح‌های سازندگی و عمرانی جزی از تکالیف و وظایف خود می‌دادند که در محدوده پروژه‌هایی که کشور عزیزمان ایران اسلامی اجرا می‌کند مراسم و برنامه‌های محرومیت‌زدایی و فرهنگی اجرا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم انبیاء اظهار داشت: پروژه‌هایی که در این قرارگاه اجرا می‌شود در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده هستند و این مناطق همانند مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ پیشرفت نکرده‌اند و قرارگاه خاتم وظیفه خود می‌داند که در یک منطقه زمانی که کار عمرانی انجام می‌دهد کارهایی فرهنگی اجرا کند و مأموریت‌های حمایتی خود را در این مناطق انجام دهد.

وی افزود: این نوع برنامه‌ها در دستور کار نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم انبیاء است و امیدواریم که بتوانیم به‌نوعی انجام‌وظیفه و ادای دین کنیم به عزیزانی که ولی‌نعمتان ما در شهرستان‌ها هستند و زحمات بسیاری بر دوش آن‌ها است و بال اصلی این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دوش این افراد است.

این مسئول تصریح کرد: امروز این بسته‌های حمایتی آموزشی، فرهنگی و ورزشی به دانش آموزان اهداء خواهد شد و امیدواریم در آینده بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری برای شهروندان این نظام داشته باشیم.

حجت‌الاسلام امینی یادآور شد: این برنامه‌ها و اهداء این بسته‌ها در دیگر استان‌ها نیز انجام‌شده است و امروز این برنامه در شهرستان مُهر استان فارس برگزار خواهد شد و این برنامه‌ها ادامه‌دار خواهد بود و ما تا مرز 70 کیلومتری پروژه برنامه‌های فرهنگی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام مجید امینی نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم انبیاء ادامه داد: قرارگاه خاتم انبیاء در طول سال برنامه‌های فرهنگی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا خواهد داشت و هرگونه برنامه فرهنگی که بتوانیم در این مناطق با سپاه شهرستان اجرا خواهیم کرد.

این مسئول در بخش پایانی صحبت‌های خود خواستار اتحاد در بین مردم و مسئولین شد و گفت: از همه می‌خواهیم که دست در دست یکدیگر بگذاریم و تا زمانی که قرارگاه در این شهرستان است این برنامه‌ها و هر کاری که در توانمان باشد انجام خواهیم داد و خدمات‌رسانی به این دانش آموزان داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم سهم کوچکی جهت پیش برد اهداف این نظام و این انقلاب داشته باشیم.

در ادامه این همایش سعید خادمی مدیر پروژه خاتم انبیاء در مُهر و عسلویه بیان داشت: در مجموعه شهرستان مُهـر و با توجه به مجموعه پالایشگاه پارسیان و طرح استحصال اتان شرکت پالایش پارسیان سپهر جهت انتقال خوراک محصول پالایشگاه که گاز سی تو پلاس (c2+) است به مجموعه عسلویه در خط انتقال پروژه گاز است و این مأموریت به پروژه دریا ساحل محول شده است.

وی افزود: طول این خط لوله 62 کیلومتر است و این خط لوله بدون درز است و قطر این لوله‌ها 18 اینچ است که در برنامه زمان‌بندی به امید خدای متعال تا 18 ماه آینده این پروژه به پایان و به بهره‌برداری خواهد رسید و این پروژه فواید و اهمیت‌هایی خوبی برای این شهرستان خواهد داشت.

خادمی مدیر پروژه خاتم انبیاء در مهر اظهار داشت: کلیات این طرح برمی‌گردد به خط مرکز و پتروشیمی‌هایی که در منطقه فیروزآباد، فسا، جهرم و داراب که قرار بود احداث شود و این خوراک به این مناطق ارسال شود و تولید صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در این مجموعه داشته باشند و ازآنجایی‌که مشکلات کم‌آبی در استان و منطقه وجود دارد باعث شد طرح انتقال اتان به عسلویه کشیده شود و چندین سال است که مسئولین استان فارس تلاش کردند که استان فارس به مجموعه آب‌های نیلگون و آزاد خلیج‌فارس متصل کند که این امر محقق نشد.

 مدیر پروژه خط انتقال گاز تصریح کرد: از این فرصت‌ها باید استفاده کرد و مجموعه پالایشگاه سپهر، پتروشیمی در منطقه عسلویه احداث کرد است و گاز را از طریق این خط لوله به پتروشیمی پارسیان در عسلویه "شیرینو" انتقال خواهند داد و در آنجا بخشی از آن خوراک مجموعه پتروشیمی خواهد شد که هزینه‌هایی عاید استان فارس خواهد شد و بخشی دیگر صادر خواهد شد که باید مسئولین برنامه داشته باشند و فوایدی که این فروش هم از طریق صادرات و هم از طریق محصول به مجموعه هم‌جوار خواهد داشت امیدواریم عاید مردم این شهرستان و منطقه شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گریزی هم به موضوع اشتغال‌زایی زد و بیان داشت: این پروژه از 6 ماه قبل شروع‌شده است که به‌صورت طراحی مهندسی، تأیید و اجرا بود و در این بخش پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و در یک ماه گذشته کار وارد مرحله اجرایی شده است و کار از روستای حاجی‌آباد و صادره آغازشده است.

وی افزود: هم‌اکنون تعامل بسیار خوبی با سازمان‌ها و نهادهای دولتی شهرستان داریم و حمایت‌های های بسیار خوبی از طرف نهادهای دولتی شده که به حمدالله موضوع اشتغال‌زایی هم مدنظر ما و مجموعه قرارگاه خاتم انبیاء است.

خادمی تصریح کرد: اولویت ما جذب نیروهای تخصصی در صورت وجود اولویت ما مردم این شهرستان است که یکی از اهداف بلند مجموعه قرارگاه است که در هر مجموعه و شهرستانی که وارد می‌شویم اول استعدادهای بومی شهروندان همان منطقه استفاده کنیم و هم‌اکنون 30 درصد نیروهای به‌کارگیری شده در این مجموعه نیروهای بومی این شهرستان هستند.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در حوزه‌های تخصصی اگر نفرات شناسایی شوند این نفرات به‌کارگیری و جذب خواهند شد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گریزی هم به این همایش زد و بیان داشت: یکی از اولویت‌هایی که در کنار مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء در دستور کار خود دارد محرومیت‌زدایی و حمایت‌های تحصیلی است که در خدمت دانش آموزان، آینده‌سازان و ذخایر این نظام مقدس و کشور جمهوری اسلامی ایران هستیم و بسته‌های حمایتی آموزشی در پایان این همایش به دانش آموزان اهداء خواهد شد.

سعید خادمی مدیر پروژه خاتم انبیاء در مُهر و عسلویه در پایان گفت: امیدواریم این بسته‌های فرهنگی و ورزشی یک کمک و تشویقی به دانش آموزان باشد که بتوانند باانگیزه بهتر مدارج تحصیلی خود را طی کنند و در آینده بتوانند کمکی به‌نظام و کشور عزیزمان داشته باشند.

شایان ذکر است در پایان به دانش آموزان بسته های حمایتی فرهنگی و ورزشی اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد

روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه، سومین دوره مسابقات کیدکد با هدف شناسایی دانش‌آموزان مستعد در زمینه برنامه‌نویسی و رباتیک در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حمایت روبیکا و حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز از سنین ۷ تا ۱۷ سال از سرتاسر ایران برگزار شد. هدف این رویداد ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی وکشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک بود. این رقابت‌ها به‌صورت زنده از سوپراپلیکیشن روبیکا پخش شد.

در سومین دوره کیدکد شرکت‌کننده‌ها در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن‌سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه‌نویسی بر روی سخت افزار(IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO به رقابت پرداختند.

در پایان دانش‌آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. نتایج نهایی این دوره از مسابقات در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد. در مراسم اختتامیه که با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، از برندگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

روابط عمومی روبیکا در مورد هدف حمایت از رویداد «کیدکد» گفت: «پلتفرم روبیکا در سال جاری سیاست‌های جدیدی را برای حمایت از کسب و کارهای نوین و دیجیتال پیش رو گرفته است و با شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» تلاش می‌کند تا سرویس های متنوعی را به این سوپراپلیکیشن اضافه کند. بدون شک، حمایت از نسل آینده‌ساز کارآفرین و متخصص، از مسئولیت‌ها و وظایف روبیکا است و ما در این راستا تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است