Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي تيم ملي فوتبال از آشفتگي‌هاي ايجاد شده براي تيم ملي ابراز تاسف کرد.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص اتفاقات اخير بيانيه‌اي صادر کرد.
در اين بيانيه آمده است:
عزيزان
1-از پريشاني و آشفتگي‌هاي ايجاد شده براي خودم و تيم ملي متاسفم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2- همانطور که قول داده بودم در موقعيت مناسب (زمان و مکان مناسب) به مسائل پاسخ مي دهم. به منظور تفهيم حقيقت، برقراري دوباره نظم و عزت به تيم ملي و همچنين براي دفاع از خودم بدين وسيله اعلام مي‌کنم که به طور رسمي امروز درخواست، آمادگي و عزم خود را براي شرکت در برنامه نود شبکه سه در زمان و تحت شرايط مصاحبه‌اي مشابه به آقاي عادل فردوسي‌پور اعلام و ابراز داشتم.
3-بنده بدون ترديد به همه دروغ‌ها و اتهامات نادرست که آقاي علي کريمي کاملا غيرمنصفانه، غير وفادارانه و ناعادلانه به من وارد کرده يکي يکي پاسخ خواهم داد.
4-بنده بدون ترديد همه حقايق و راستي‌ها را بازيابي خواهم کرد و حرفي غير از حقيقت نخواهم زد.
5- بدين ترتيب و با انجام اين کار از طرف من، اين وظيفه و مسئوليت آقاي کريمي است که از کارلوس کي روش و هواداران تيم ملي فوتبال ايران به خاطر گمراه کردن افکار عمومي با صحبتهاي غيرمنصفانه و ناعادلانه و نيش و کنايه عذرخواهي کند.
6- آقاي کريمي وظيفه دارد که اسامي دست‌هاي پشت پرده‌اي که ايشان را با اين دروغ‌ها و اطلاعات نادرست و غلط گمراه کردند و چنين وضعيت شرم‌آوري را براي همه ما از جمله و به خصوص بازيکن سابق تيم ملي با 124 بازي ملي پديد آوردند افشا و با اين کار به تيم ملي خدمت کند.
7- با همه احترامي که براي شما قائلم عميقا باور دارم که با در نظر گرفتن عملکرد نتايج و دستاوردهاي بنده ديگر جايي براي انتقادات قابل‌توجه باقي نمي‌ماند. با وجود اين چنانچه بعد از شفاف‌سازي‌هاي بنده در مصاحبه با برنامه نود همچنان در خصوص جنبه‌هاي اخلاقي و حرفه‌اي کاري و همين‌طور صداقت و درستي و پاي‌بندي اخلاقي بنده کوچک‌ترين ابهامي باقي ماند، اين حق را به طور کامل براي رييس فدراسيون فوتبال قائلم که اقدامات لازم را در اين زمينه اتخاذ نمايد.
8-ضمن احترامي که براي همه هواداران ايران قائلم، بايد بگويم اعتقاد راسخ دارم که نبايد در مظان چنين اتهامات غيرمنصفانه و ناعادلانه و بي‌اساسي قرار مي‌گرفتم. اين حق را هم دارم که تا فرا رسيدن موقعيت زمان و مکان مناسب اين کار در برنامه نود که براي آخرين بار فرصت حرف زدن پيدا خواهم کرد ديگر درباره اين موضوع صحبتي نکنم.
9-اميد و يقين دارم که بعد از حضورم در برنامه نود همه ما با چهره دست‌هاي پشت پرده‌اي که به آقاي علي کريمي اطلاعات غلط داده‌اند، آشنا خواهيم شد و بدين ترتيب يکبار براي هميشه تيم ملي متحد و منسجم ما مي‌تواند در آرامش کار کند و روي وظايف و اهدافش تمرکز نمايد.

کارلوس کي روش

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

به گزارش ورزش سه، افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیز مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901793

دیگر خبرها

  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد