Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم‌های خاتم اردکان، شهرداری تبریز، بانک سرمایه و پیکان به مرحله نیمه نهیی لیگ برتر والیبال صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر والیبال ایران روز گذشته(چهارشنبه) برگزار و چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مشخص شد. بر این اساس در مرحله نیمه‌نهایی، خاتم اردکان با شهرداری تبریز و پیکان با بانک سرمایه رودرروی هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش به بررسی تقابل تیم‌ها در مرحله یک چهارم نهایی‌ لیگ برتر والیبال ایران پرداخته شده است که در ادامه شرح کامل آن را می‌خوانید.

سایپا – خاتم اردکان

سایپا در شرایطی مقابل تیم خاتم اردکان مغلوب شد که 4 بازیکن ملی پوش در اختیار داشت. این در حالیست که در ترکیب تیم خاتم هیچ بازیکن ملی‌پوشی دیده نمی‌شد. سایپایی‌ها که از زمان سرمربیگری خمسه توانسته بودند به روزهای اوج خود برگردند در هر دو دیدار خود مقابل خاتم شکست را پذیرا شدند تا مشخص شود برای موفقیت در لیگ برتر والیبال تنها نباید به جذب بازیکنان اسمی اکتفا کرد. نکته جالب این که در بیشتر مسابقات سایپا، سامان فائزی و فرهاد سال‌افزون جزو بازیکنان ذخیره بودند. دو بازیکنی که مربی بلغاری و سابق سایپا هم اعتقاد چندانی به آنها نداشت.

شهرداری تبریز – کاله

تیم شهرداری تبریز با اتکا به تجربه بازیکنانش توانست تیم جوان کاله را شکست دهد. تبریزی‌ها که در فصل جاری لیگ برتر یکی از تیم‌های بالانشین جدول بودند در تقابل با کاله به سختی توانستنداین تیم را در 2 بازی شکست دهند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند. عطایی هم مثل فصول گذشته امسال هم پدیده‌های زیادی را به والیبال ایران معرفی کرد و شاید اگر در ترکیب این تیم، بازیکنان باتجربه بیشتری حضور داشتند می‌توانشتند حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال را تجربه کنند.

بانک سرمایه – هاوش گنبد

قابل پیش‌بینی بود که تیم بانک سرمایه کار سختی مقابل گنبدی‌ها نداشته باشد. این تیم که در مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مقتدرانه صدرنشین شده بود در 2 بازی برابر هاوش هم به لطف بازکینان گران‌قیمت و ستاره خود خیلی راحت پیروزی میدان شد و به مرحل نیمه‌نهایی صعود کرد. هاوشی‌ها هم که به لطف کسر 3 امتیاز از تیم شمس راهی مرحله پلی‌آف شده بودند به این نکته وافق بودند که شانسی برابر بانک سرمایه ندارند و به طور حتم حضورشان در مرحله پلی‌‌آف هم برای انها یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.

 

پیکان – شهرداری ورامین

پیکانی‌ها در بهترین زمان ممکن به روزهای اوج خود برگشتند. این تیم که لیگ برتر را با پیمان اکبری شروع کرده بود به قدری در مرحله مقدماتی ضیف ظاهر شدند که برخی‌ها احتمال حضورشان در فینال را بعید می‌داسنتند. نتایج دور از انتظار پیکان باعث شد اکبری از سمت خود کناره‌گیری کند و عهدی جانشین او شود. هر چند پیکان با سرمربیگری عهدی هم نتایج درخشانی در بازی‌های باقیمانده مرحله مقدماتی لیگ کسب نکرد اما این تیم در دو بازی خود در مرحله یک‌چهارم نهایی که مقابل شهرداری ورامین انجام داد توانست با اتکا به بازیکن هلندی خود شاگردان ترکاشوند را با قاطعیت مغلوب کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود. نکته جالب این که پیکانی‌ها در مرحله نیمه نهایی باید با تیم بانک سرمایه روبرو شوند و با توجه به این مسئله رویارویی این دو تیم در فینال امکان‌پذیر نخواهد بود.

شهرداری ورامین هم در بدترین زمان ممکن به مصاف تیم پیکان رفت. شاید ترکاشوند تصور می‌کرده کار آسانی مقابل پیکان خواهد داشت اما شاگردان این مربی در دو بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل پیکانی‌ها کاری از پیش نبردند و در نهایت مغلوب شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم

در دیدار دو تیم سایپا و ملوان، ملوان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سایپا و ملوان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک ملوان به پایان رسید.

محمد عمری از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ گل‌های ملوان را رقم زدند.

محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ تک گل سایپا را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سایپا و ملوان کد خبر 748192

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید