Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرانشهر -رانندگان و مالکان خودروهای سنگین و نیمه سنگین از نبود مرکز معاینه فنی در شهرستان ایرانشهر گلایه دارند، آن ها برای اخذ معاینه فنی باید به مرکز استان و یا شهرستانهای چابهار و خاش مراجعه کنند که این موجب اتلاف وقت و هزینه های گزاف و سرگردانی انها می شود.

قدس انلاین-گروه استانها -حسین سپاهی: شهرستان ولایتمدار ایرانشهر که قطب اقتصادی و بزرگترین شهرستان بعد از زاهدان  و جوانترین شهر کشور می باشد از داشتن مرکز معاینه فنی خودرو های سنگین و نیمه سنگین  محروم است و این خود به نوعی سبب نارضایتی مردم علی الخصوص مالکان و  رانندگان خودرو ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم این شهرستان باید برای اخذ معاینه فنی به مرکز استان و یا شهرستانهای  چابهار و خاش مراجعه کنند که این خود هزینه‌های گزافی را برای رانندگان و مالکان خودروها دربردارد و این در حالی است که براساس قوانین راهنمایی و رانندگی اگر شخصی معاینه فنی خودرویش تمام شده و قصد رفتن به شهری دیگر جهت اخذ معاینه فنی را داشته باشد، شامل جریمه راهنمایی و رانندگی خواهد شد.

پیمودن مسیر طولانی زاهدان وشهرستانهای چابهار و خاش تنها جهت معاینه فنی خودرو ضمن به همراه داشتن خطرات جانی، منجر به اتلاف وقت نیز می‌شود.

همچنین شهرستانهای سرباز، دلگان و فنوج نیز تحت پوشش راهداری و پایانه و حمل و نقل شهرستان ایرانشهر هستند که  وجود مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین در شهرستان ایرانشهر برای رعایت مسائل زیست محیطی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و سایر هزینه‌های شهروندان امری ضروری است.

گفتنی است، تاکنون درباره این  مهم از سوی مسوولان اقدامی عملی صورت نگرفته است، انتظار می‌رود هر چه سریعتر این مسئله مورد توجه قرار بگیرد و  مرکز معاینه فنی خودروهای  سنگین و نیمه سنگین در این شهرستان دایر شود.

بهرامی رییس  راهداری وپایانه و حمل و نقل شهرستان  ایرانشهر که سه حوزه سرباز، فنوج و دلگان را نیز تحت پوشش دارد در گفتگوی  اخیر خود با خبرنگار ما بیان داشت: بدلیل نبود مرکز معاینه فنی در شهرستان ایرانشهر از سوی پایانه حمل و نقل ایرانشهر دو نفر  را جهت  دایرنمودن مرکزمکانیزه  معاینه فنی خودرو های سنگین و نیمه سنگین به استان معرفی نمودیم، امید می رود با تایید شدن  یکی از دو نفر پیشنهاد شده در این شهرستان مرکز مکانیزه معاینه فنی  خودرو های سنگین و نیمه سنگین  دایر شود.

وی گفت: وجود مرکز مکانیزه  معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین  در هر شهر برای رعایت مسائل زیست محیطی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و هزینه‌های شهروندان بسیار ضروری است.

جمعی از مالکان و رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین ضمن گلایه از مسوولین ذیربط  می گویند مسوولین فقط  قول  میدهند و از عمل خبری نیست.

شهرستان ایرانشهر   در ۳۴۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد. مناطق گردشگری وجاذبه های زیست محیطی واز همه مهمتر  تجاری  سبب شده عبور و مرور خودروها به ایرانشهر افزایش یابد لذا راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودرو های سنگین و نیمه سنگین  در این شهرستان ضروری بوده و از مسئولان انتظار می‌رود در این زمینه اقدام کنند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود

به گزارش جماران؛ علی ربیعی، وزیر اسبق کار نوشت:

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

امروز، رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی  و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.

ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت. 

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود