Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره راه و شهرسازی البرز در نامه‌ای به رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان، مصوبه مجمع عمومی این سازمان درباره تصویب دریافت ۵ درصد از حق‌الزحمه مهندسان ناظر را غیرقانونی اعلام کرد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در نامه مدیرکل اداره راه و شهرسازی البرز به رئیس نظام مهندسی ساختمان این استان آمده است؛

« با عنایت به ابلاغیه 55800/100/02 مورخ 1396/10/26 مقام عالی وزارت مبنی بر این‌که قسمت اول بند 16-3-1 پیوست مبحث دوم مقررات ملی ساختمان موضوع کشر 5 درصد مبلغ حق نظارت واریزی صاحب کار به حساب سازمان‌ استان از تاریخ 1396/11/10 ملغی می‌گردد و ابلاغیه معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. موارد مطرح شده در دستور جلسه مجمع فوق،‌ مصوبات خارج از دستور جلسه از جمله اخذ 5 درصد از حق‌الزحمه مهندسان ناظر باطل می‌باشد و قابل استناد نیست. در اسرع وقت اقدام لازم و قانونی را به عمل آورده و نتیجه را به این اداره کل و مراجع ذی‌ربط اعلام نمایید.»

رونوشتی از این نامه به دفتر حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان آخوندی ارسال شده است.

 

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اکبر ترکان عباس آخوندی معاونت مسكن وزارت راه وزارت راه شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد