Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محمد راستاد، با اشاره به وجود بنادر کوچک در کشور و ظرفیت‌هایی بالقوه آنها، اظهار داشت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم این بنادر کوچک از گردانه فعالیت دریایی کشور کنار گذاشته نشوند.

او تأکید کرد: به دنبال چارچوب تشکیل شبکه حمل و نقل بین بنادر اصلی و فرعی کشور هستیم که پیش‌نیاز آن، نبود محدودیت زیرساختی در این بنادر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی به جذب سرمایه‌های بخش خصوصی در حوزه دریا و بنادر اشاره کرد و گفت: ‌بخش خصوصی تاکنون در پس کرانه‌ها، روبناها و تجهیزات بندری کشور بیش از 12 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیرعامل سامان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: در شرایط فعلی چارچوب مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌ دریایی و بندری کشور وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به روند تخلیه و بارگیری در بنادر کشور اشاره کرد و افزود: ‌روند کلی تخلیه و بارگیری بنادر کشور رشد متوسط 6 درصدی داشته است، همچنین بنادر بوشهر و شهید رجایی در بحث کانتینری‌ به ترتیب رشد 50 و 30 درصدی داشته‌اند.

راستاد با اشاره به حضور بیش از 20 لاینر در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری ایران، اظهار داشت:‌ پس از رفع تحریم‌ها در صنعت دریایی امروز تردد بدون محدودیت خطوط لاینری بین‌المللی در بنادر ما میسر شده و رونق تجارت دریایی محقق شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز همچنین امکان تردد ناوگان تحت پرچم و مالکیت جمهوری اسلامی در آب‌ها و بنادر بین‌المللی، فعالیت تخصصی مؤسسات رده‌بندی بدون محدودیت ‌و توسعه تجهیزات بندری، فراهم است و بنادر در حال توسعه یافتن هستند.‌

منبع: فارس

402

بنادر حمل ونقل سازمان بنادر و دریانوردی سرمایه گذاری زیرساخت حوزه دریایی راه وشهرسازی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه ساختمانی تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، گفت: با تاخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج موثری به‌دنبال ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، اظهار کرد: شهرداران مناطق در این خصوص باید به‌صورت ویژه اقدام کنند و هر ماه روند اصلاح صدور پروانه را در منطقه فعالیت خود گزارش دهند.

وی افزود: با تأخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج مؤثری به‌دنبال ندارد.

کد خبر 750788

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد