Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- رئيس هيات کشتي استان کرمانشاه از کسب 2 مقام سومي توسط کشتي گيران فرنگي کار کرمانشاه در رقابت هاي انتخابي تيم ملي نوجوانان و جوانان کشور خبر داد.

محمدحسين محبي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار کرد: رقابت هاي انتخابي تيم ملي کشتي فرنگي جوانان با حضور 91 کشتي گير و مسابقات بخش نوجوانان هم با حضور 96 کشتي گير شب گذشته در شهرستان سيرجان کرمان به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در خصوص نتايج بخش نوجوانان گفت: در وزن 45 کيلوگرم، اميرحسين نريماني از کرمانشاه پس از کشتي گيران استان هاي فارس و خوزستان مقام سوم را بدست آورد.
محبي ادامه داد: در مسابقات وزن 65 کيلوگرم نيز حسين رنجبرپور ديگر کشتي گير کرمانشاهي مقام ششم را بدست آورد، ضمن اينکه کشتي گيران خوزستاني اول و دوم شدند و فرنگي کار مازندراني نيز در جايگاه سوم ايستاد.
رئيس هيات کشتي استان کرمانشاه همچنين به رقابت هاي بخش جوانان اشاره و اظهار کرد: محمدسعيد عزيزي کشتي گير کرمانشاهي وزن 67 کيلوگرم توانست مقام سوم اين وزن را کسب کند.
وي يادآور شد: در اين وزن کشتي گيران مازندران و فارس نيز به ترتيب حائز رتبه هاي اول و دوم شدند.
محبي در خصوص رقابت هاي وزن 77 کيلوگرم، اظهار کرد: پيمان جليليان ديگر کشتي گير کرمانشاهي حاضر در اين مسابقات بود که مقام هفتم را بدست آورد.
رئيس هيات کشتي استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ورزشکاران آذربايجان شرقي، گيلان و چهارمحال و بختياري نيز توانستند مقام هاي اول تا سوم را در اين وزن بدست آورند.
وي در پايان گفت: نفرات برتر اين رقابت ها با تشخيص کادر فني به اردوي تيم ملي کشتي فرنگي نوجوانان و جوانان ايران دعوت مي شوند.
در استان کرمانشاه بالغ بر هشت هزار و 500 کشتي گير در رده هاي سني مختلف زيرنظر هيات به فعاليت مي پردازند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده: علي مولوي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور