Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:01:19 GMT

سیره فاطمی در جامعه الگوسازی شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۷۵۱۵

سیره فاطمی در جامعه الگوسازی شود

ساری - امام جمعه موقت ساری چشم و هم چشمی را آسیب جامعه امروز بیان کرد و خواستار الگو شدن سیره فاطمی در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نمازجمعه ساری با اشاره به سیره حضرت زهرا (س) اظهار داشت: سیره و زندگی حضرت فاطمه (س) باید در جامعه الگوسازی شود.

وی با بیان اینکه چشم و هم چشمی جامعه را زمین گیر کرده است افزود: ازدواج ولایی و عروسی ولایی از نکات بارز زندگی حضرت فاطمه (س) به شمار می رود و سیره حضرت زهرا (س) الگویی برای جامعه بشریت و مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قاسمی با تسلیت ایام فاطمیه و اینکه مازندران در روز سه شنبه هفته جاری میزبان ۱۱ شهید گمنام خواهد بود بر لزوم حضور باشکویی در آیین تشییع و بدرقه این آلاله های گمنام تاکید کرد.

 وی همچنین در بخشی از سخنانش با تقدیر از حضور باشکوه ملت ایران و مردم مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم ایران در این روز گل کاشتند و حضور تماشایی را به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام قاسمی، از گروههای سیاسی و دولتمردان خواست تا حضور باشکوه مردم را انحصار نکنند و بدانند که مردم به رغم داشتن مشکلات و گرفتاری در امتحانات پیروز شده اند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور باشکوه و تماشایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرده اند که به اصل نظام و ولایت فقیه پایبند هستند و همواره از ارزشهای اسلامی دفاع خواهند کرد.

امام جمعه موقت ساری همچنین خواهان برخورد ضربتی برای رفع مشکلات گرانی و بیکاری شد و تاکید کرد: مسئولان به مشکلات و گرفتاری های مردم رسیدگی کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند