Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی روستای سموش رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر سال‌ها است که در انتظار تحقق وعده مسئولان برای بهره‌مندی از گاز طبیعی و آب شرب هستند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودسر، اهالی روستای سموش رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر که از نقاط گردشگری استان گیلان است از نعمت گاز طبیعی و آب شرب بی ‌بهره‌اند و سال‌ها است که برای تحقق وعده مسئولان انتظار می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی این روستا با وجود مراجعات و مکاتبات مکرر به ادارات و نهادها متولی هنوز چشم انتظار اقدام مسئولان برای گازرسانی و آبرسانی هستند.

به گزارش تسنیم، سال‌ها است که مردم این روستا به‌جای گاز طبیعی از نفت سفید و چوب برای گرمایش منزل و پخت پز استفاده می‌کنند و حتی برای تهیه نفت نیز با مشکلات زیادی روبه رو هستند.

گزارش از امید رجبی‌پور کشایه

انتهای پیام/ ت

R7877/P1336/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان

یاسر اکبریان در سخنانی با اشاره به آبرسانی به ۱۶۱ روستای محروم استان، اظهار داشت: این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزارنفری را تحت پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، عنوان کرد: تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: باتوجه‌به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستاهای مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.

اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان