Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت – ایرنا – امام جمعه جیرفت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه روحیه انقلابیگری که نشان از اهمیت این موضوع دارد ، گفت : باید این روحیه در بین مردم و مسئولان نهادینه شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سعات فر در خطبه های این هفته نمازجمعه جیرفت ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از حضور پرشور مردم دارالولایه در راهپیمایی 22بهمن افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن فرمودند حضور مردم پاسخ قاطع به دشمنان و سست عهدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: معظم له خطاب به مسئولان کشور توصیه کردند با روحیه جهادی به مردم خدمت و از آرمان های انقلاب دفاع کنید.
حجت الاسلام سعات فر بیان کرد: در مقابل روحیه انقلابیگری، روحیه اشرافی گری قرار دارد که در این روحیه مسائل مادی مهم است.
وی اظهار کرد: روحیه انقلابیگری باید در بین مسئولان و مردم نهادینه شود تا در مقابل نقشه های دشمن با بصیرت عمل کنیم.
امام جمعه جیرفت به سخنان سردار حاج قاسم سلیمانی در زمینه انتقام شهید عماد مغنیه اشاره کرد و گفت: سردار رشید اسلام انتقام شهید مغنیه را از بین رفتن رژیم کودک کش اسراییل دانسته است.
امام جمعه جیرفت به مساله انتخاب شهردار جیرفت اشاره کرد و گفت: از استاندارکرمان و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا مساله شهردار جیرفت را برطرف کنند.
به گفته امام جمعه عامل همه مشکلات شهرداری جیرفت عده ای فرصت طلب هستند که دنبال منافع خود می باشند از این رو از استاندار ونماینده محترم درخواست رسیدگی هرچه سریعتر این مشکل هستیم.
خبرنگار : هادی شفیعی مجاز ** انتشار : بهنام احمدی
7450/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل تلاش معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان را برای نسل آینده سرنوشت‌ساز دانست و گفت: آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سیدحامد عاملی، ۱۱ اردیبهشت در آیین استانی زنگ سپاس معلم در دبیرستان مصلی‌نژاد اردبیل، اظهار کرد: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز بوده و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است.

وی با بیان اینکه معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند، افزود: باید فرهنگ سپاس از معلمان مردمی‌سازی شود و در هفته‌ای که به نام معلمان نام‌گذاری شده، هر قشر و صاحب صنفی از معلمان فعلی و گذشته خود تقدیر کند.

استاندار اردبیل با اشاره به ارزش و اهمیت علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه، ادامه داد: در آینده جامعه‌ای که افرادش دارای علم و مهارت باشند، به ثروت و امکانات دست می‌یابند و باید دانش‌آموزان با تمام توان و توجه به تحصیل علم و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور در آینده تلاش کنند.

عاملی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و توصیه به معلمان و دانش‌آموزان برای مطالعه کتاب‌های این معلم تأثیرگذار، گفت: محتوای کتاب‌های شهید مطهری برگرفته از متن سخنرانی‌ها و کلاس‌های این استاد گرانقدر است و وی به‌عنوان معلمی تأثیرگذار توانست در تربیت نسل انقلاب به‌صورت اثربخش نقش داشته باشد.

اجرای سرود سپاس معلم توسط دانش‌آموزان، تجلیل از معلمان برگزیده و نواختن زنگ سپاس معلم از بخش‌های مختلف این آیین بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند