Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:25:29 GMT

هشدار پیکه به هم تیمی هایش قبل از بازی با چلسی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۹۵۷۸

هشدار پیکه به هم تیمی هایش قبل از بازی با چلسی

جرارد پیکه به هم تیمی هایش قبل از بازی با چلسی هشدار داد این تیم را دست کم نگیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، بارسلونا این هفته در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه چلسی به میدان برود و در ادامه در کاتالان دیدار برگشت خود را برابر این تیم برگزار خواهد کرد.

دیدار بارسلونا و چلسی همیشه برای تیم اسپانیایی دشواری های زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی در ۸ دیدار برابر چلسی موفق نشده است دروازه این تیم را باز کند. حالا مسی فرصت این را دارد تا بتواند این طلسم را بشکند و دروازه چلسی را باز کند. تنها برد مسی برابر چلسی هم در اولین بازی برابر این تیم به دست آمد که بارسلونا موفق شد در استمفوردبریج ۲ بر یک به برتری برسد.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا قبل از این دیدار گفت: انتظارات از تیم ما خیلی بالا است و این می تواند خطرساز شود. من می دانم جو خیلی خوبی در تیم ما حکم فرما است و همه چیز خیلی خوب پیش می رود ولی نباید از الان به این مسائل فکر کرد. دیداری خیلی سخت در لندن خواهیم داشت. چلسی در خانه تیم قدرتمندی است. باید از گذشته درس بگیریم که چه چیزهایی در سالهای قبل تجربه کردیم.  یک روز بعد می تواند به قیمت حذف یک تیم از لیگ قهرمانان تمام شود. 

او در ادامه گفت: ما در لیگ قهرمانان اگر نتیجه بدی بگیریم فصل خودمان را خراب کردیم. به فینال کوپا صعود کردیم و در لیگ نیز شرایط خوبی داریم و به همین خاطر باید در لیگ قهرمانان نیز موفق باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن در آلیانز به تساوی 2-2 رسید. گل دقیقه 83 وینیسیوس از روی نقطه پنالتی باعث شد رئال از شکست فرار کند و حالا در شرایطی بهتر به بازی برگشت خواهد رسید.

یک مساوی در آلیانز هرگز برای رئال و هیچ تیم دیگری یک نتیجه بد نیست. رئال که در سه دوره متوالی در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از لیگ قهرمانان کنار بزند، چهارشنبه شب در برنابئو می تواند تاریخ را تکرار کند. تاریخی که در سمت رئال نیز قرار دارد.

طبق آمار، رئال در 23 مورد از 24 باری که در بازی رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان در خانه حریف به تساوی رسیده، در بازی برگشت موفق به صعود شده است. این نشان می دهد بایرن در بازی برگشت چه کار دشواری پیش رو دارد.

تنها در سال 1991 بود که رئال در یک چهارم نهایی بعد از تساوی در روسیه برابر اسپارتاک مسکو، در بازی برگشت 1-3 بازنده شد و نتوانست صعود کند. در آن سال ستاره سرخ بلگراد با پیروزی در ضربات پنالتی برابر مارسی قهرمان اروپا شد.

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳