Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ کنفدراسیون فوتبال اسیا آنالیزی از هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا را ارائه کرده که بر این اساس، علی علیپور در جمع بهترین مهاجمان قرار گرفت. او فعلا با دو گل زده در صدر برترین گلزن ها قرار دارد و در هفته نخست با چهار شوت داخل چهارچوب عملکرد خوبی داشت.

از سوی دیگر سرور جپاروف بهترین بازیکن آسیا از نظر خلق موفقیت گل شد و بعد از او امید ابراهیمی در رده دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رشید مظاهری و حسین حسینی نیز به ترتیب دومین و چهارمین دروازه بان های آسیا از مهار موقعیت خطرناک شدند. در این رده بندی دروزازه بان نسف قارشی با وجود دریافت سه گل از پرسپولیس، با هفت بار مهار توپ، بهترین دروازه بان شد.

بیشترین خلق موقعیت گل - سرور جپاروف (شش موقعیت) و امید ابراهیمی (پنج موقعیت)




بیشترین شوت داخل چارچوب - علی علیپور (چهار شوت داخل چهارچوب)




بیشترین مهار توپ - مظاهری (شش مهار توپ) و حسینی (چهار مهار توپ)



منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر هفته پر اتفاقی را سپری کرد. دانیال که فرم مطلوبی در این هفته‌ها داشت مقابل صنعت نفت گل زد اما حرکت پس از گل او جنجالی شد.

این مدافع راست پس از فراخوانده شدن به کمیته انضباطی از بازی لیگ برابر سپاهان محروم شد اما می‌توانست سرخ‌ها را در جام حذفی همراهی کند که با بدشانسی یکی از پنالتی‌های پرسپولیس و یک موقعیت گل عالی را خراب کرد.

او علاوه بر اینکه پیش از گل دوم آلومینیوم می‌توانست حساب کار را در موقعیت تک به تک سه بر یک کند، پنالتی سوم تیمش را نیز خراب کرد و مغلوب گوهری شد تا تلخی زیادی را تجربه کند‌.

دانیال حالا باید بابت بی ملاحظگی‌اش در بازی حساس با سپاهان هم بیرون بنشیند و فرصت جبران در بازی بعدی را نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس