Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌محمد نائینی مسئوول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ، عصر امروز در نشست تخصصی با محوریت میراث معنوی دفاع مقدس و نقش آن در استمرار انقلاب اسلامی در گرگان با اشاره به حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: امسال 22 بهمن اعجازگونه‌ای داشتیم برخی فکر می‌کردند همه زمینه‌های فروپاشی از درون فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 183 شهر در 22 بهمن امسال رشد چشمگیری داشت و 176 شهر افزایش نسلی جمعیت را داشتیم و 50 شهر مشابه سال‌های قبل جمعیت مردم را داشتیم و 6 شهر جمعیت کمتر از سال قبل بود.

مسئوول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اظهار داشت: مردم در 22 بهمن نشان دادند که انقلاب اسلامی یک حقیقت بی‌بدیل و معنادار است، مردم عملکرد مسؤولان را از انقلاب اسلامی تبیین کردند و هر چند بار مسؤولیت مسؤولان سنگین شد این حضور را مسؤولان باید قدر بدانند و پاسخگو باشند.

وی افزود: وقتی آسیبی در کشور وجود دارد باید آن را علاج کرد، تهدید منشأ خارجی دارد و ناشی از خصومت و دشمنی است و زمانی می‌تواند به نتیجه برسد که ضعفی در داخل وجود داشته باشد.

نائینی تصریح کرد: دشمن وقتی ببیند بازدارندگی دفاعی نیست برای اقدام نظامی به طمع می‌افتد، وقتی سرمایه‌های اجتماعی که امید و اعتماد و روحیه ملی است در اوج خودش در دفاع مقدس به منصه ظهور و بروز رسیده اما وقتی این روحیه تضعیف شود دشمن نفوذ پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ع

صحبت های مسؤول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در گرگان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

مردم انقلابی قم در این مراسم یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند و با پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام وداع کردند.

در این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، جمعی از خانواده های معظم شهدا و خادمان مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشتند.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095416

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی