Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@00:30:04 GMT

گزیده خطبه های نماز شهرستان ها

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۲۵۴۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خطیب جمعه شیروان در خطبه های امروز نماز جمعه راه برون رفت از مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی را نهادینه کردن فرهنگ فاطمی در جامعه اسلامی عنوان کرد.
حجت الاسلام کوثری افزود: پیام مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و ولایتمداری و اعلان برائت از آتش افروزان و توطئه گران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام محمدیان خطیب جمعه اسفراین هم از لبیک مردم به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن قدردانی کرد و افزود: مردم ثابت کردند که هیچ گزینه‌ای قدرتمندتر از حضور ملت در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.
حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه آشخانه با اشاره به شان و جایگاه معنوی، اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی بزرگوار، سمبل عفاف، بصیرت و ولایتمداری برای همه اعصار است.
حجت الاسلام قلیزاده امام جمعه فاروج پيام راهپيمايى ۲۲ بهمن را عدالت خواهی، میثاق با آرمان ها و وحدت و استقامت در برابر استکبار برشمرد و گفت: ملت با حضور عظيم خود، يك منش عظيم انقلابى واسلامى را جلو دید مردم جهان قرار داد.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم نیز با تجلیل از حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم به مسئولین کشور فهماندند که ما از دشمنان نظام غافل نیستیم و اکنون مسئولان باید با خدمت خودشان به مردم و نظام، دشمن را ناامید کنند.
حجت الاسلام امانی امام جمعه موقت گرمه نیز گفت: مردم همیشه وفاداری خود را به نظام و اسلام نشان دادند و حالا وقت آن است که مسئولان به مردم خدمت کرده و مشکلاتشان را رفع کنند.
حجت الاسلام نوروزی خطیب جمعه راز هم با اشاره به اول اسفند روز روحانیت و دفاع مقدس گفت: روحانیت اصیل و انقلابی، نقش بسزایی در پیروزی های دوران دفاع مقدس و ترویج ارزش های دینی پس از جنگ داشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است