Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – کنسرت زمستاني «شهاب مظفري» در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار شد. اين خواننده روز 26 بهمن و به همت شرکت «آراد» روي صحنه رفت و علاوه بر کارهاي قديمي، قطعات جديدش را هم اجرا کرد. قطعاتي که مي‌توان گفت مدل جديدي در کارهاي شهاب مظفري است چون او پيش از اين کار شاد اجرا نکرده بود و قطعه‌اي نظير «دلبريتو کمترش کن» را چندي منتشر کرد که يک اثر شش و هشت و بود و بازخوردهاي گوناگوني داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفري در اين کنسرت ارکستري به رهبري «مهدي فردي» را هم خودش داشت و پذيراي چهره‌هايي نظير ميلاد ترابي، محسن مسلمان، شقايق فراهاني و علي ياسيني بود.
در ادامه مي‌توانيد عکس‌هاي «مونا فاضلي» از اين کنسرت را ببينيد:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر

زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت