Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه شب ایرنا، از روابط عمومی اداره کل راهداری قم محمدعلی محمد پور در گفت وگویی اظهار داشت: در این مرحله 665 دستگاه کلاه ایمنی و افزون بر 2760 قطعه شبرنگ دربین مجموعه هدف توزیع شد.
وی افزود: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با دهیاری های استان، لیستی از روستاهای متراکم جمعیتی که دارای بیشترین راکبین موتور سیکلت هستند، تهیه و نسبت به اولویت بندی اجرای طرح اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدود 300 هزار دستگاه موتورسیکلت در قم وجود دارد و بیشترین درصد مصدومان تصادف ها در این شهر مربوط به موتورسواران است.
محمد پور در خصوص مقدمات اجرای طرح نیز عنوان کرد : طی جلسه ای که فراخوان، هماهنگی و تهیه مکان آن با دهیاران محلی می باشد نسبت به ارائه برنامه های آموزشی توسط عوامل پلیس راه و کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل ونقل جاده ای اقدام می شود.
وی گفت: جهت انتقال پیام ها و هشدارهای ایمنی که مخاطب آن عام و شامل تمامی اقشار جمعیتی با هر میزان تحصیلات است از ملزومات سمعی، بصری از جمله پخش فیلم واسلاید ، حرکات نمایشی زنده و غیره استفاده می شود.
رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری استان گفت: براساس برنامه ای مدون ، در تلاش هستیم تا پایان سال نسبت به توزیع 635 دستگاه کلاه ایمنی و افزون بر 2540 قطعه شبرنگ دیگر در سطح روستاهای استان قم اقدام نماییم.
7403 / 6133/ تنظیم کننده: محسن آقاگلی ** انتشار: مسلمی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی

سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان آزادشهر ۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تا کنون در ۴۲ روستای آن طرح هادی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی شهرستان آزادشهر ۱۲ درصد از میانگین استانی و ۱۹ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: طی دو سال گذشته ۷۵ پروژه عمرانی در ۴۶ روستا اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه قبل، ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در سال‌جاری میزان اعتبارات جهت اجرای طرح هادی مبلغ هفت میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با مشارکت دهیاران روستاها، ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در ۲۱ روستای شهرستان از محل اعتبارات قیر بنیاد اجرا شده است.

حسینی اظهار کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در ۶ روستا مصوب و تخصیص داده شد و در سفر دوم هم یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در ۲ روستا تخصیص داده شده است.

کد خبر 6095311

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت